Jak wykorzystać social media do promocji biznesu? - Mateusz Chłodnicki, Shuttout.com

wtorek, 9 czerwiec 15, 20:15



Shuttout na PolakPotrafi Ja przeprowadzić z sukcesem w Polsce kampanię zbiórki społecznościowej (crowdfunding)? W trakcie tego szkolenia on-line Mateusz Chłodnicki pokaże Ci od kuchni cały proces przygotowania i prowadzenia onclick="//www.ekademia.pl/kurs/IM19-Badanie-ROI?t=&utm_source=&utm_medium=blog&utm_term=kampanii&utm_content=slowo_0&utm_campaign=ContextAd'); return false" href="http://www.ekademia.pl/kurs/IM19-Badanie-ROI" target="_blank">kampanii crowdfundingowej, która zakończyła się dla niego dużym sukcesem. Mateusz Chłodnicki Mateusz Chłodnicki to pomysłodawca projektu Shuttout.com, który z sukcesem zakończy 11 czerwca kampanię na PolakPotrafi.pl (do czwartku do 18 możesz jeszcze wesprzeć Mateusza).W ciągu 21 dni zebrał w ten sposób 30 tysięcy na realizację serwisu, a gdy pisze te słowa jest już blisko 47 tysięcy. Mateusz jest też pomysłodawcą popularnego wydawnictwa Złote Myśli.

Plan szkolenia:

  1. Czym jest CROWDFUNDING?
  2. Od czego zacząć?
    1. pomysł
    2. zespół
    3. demo / prototyp
    4. społeczność
  3. Przed startem kampanii crowdfundingowej przygotowania
    1. kluczowe elementy
    2. na czym się skupić
    3. ile czasu potrzebujesz
    4. kogo potrzebujesz
    5. 3-2-1 start
  4. W trakcie trwania kampanii
    1. co jest skuteczne
    2. jak zwiększać zasięg kampanii
    3. zainteresowanie mediów
    4. patronaty
    5. patroni
  5. Po zakończeniu kampanii
    1. rozliczenie
    2. realizacja celu

Zobacz kurs Crowdfunding 101.

Komentarze
Newsletter

Kwadrans dla Biznesu (Newsletter)

Dołącz do 12 503 czytelników