Jak niekonwencjonalnie przekonać klienta do swojego produktu?

sobota, 10 marzec 07, 12:00

Odpowiedź dotyczy artykułu: Analiza oferty pokrowców samochodowych na Allegro

Odpowiedź dotyczy artykułu: Analiza oferty pokrowców samochodowych na Allegro

Można stworzyć darmowy raport lub kurs  e-mailowy: Usuwanie plam z tapicerki

W kursie można podać praktyczne informacje jak zmyć plamy, tak żeby klient mógł wyczyścić sobie tapicerkę nawet nie kupując pokrowca. Czyli teoretycznie byłby to rzeczywiście merytoryczny kurs, w którym mógłbyś przemycać informacje, że np. z pokrowców, które Ty proponujesz zmywa się to wszystko wodą albo w ogóle jest to jeszcze prostsze w jakiś sposób.

Możesz więc powiedzieć klientowi, jak nie korzystać z Twoich produktów i nadal zachęcać go do ich zakupu. Jeżeli  pokażesz, że jest to dość uciążliwe, tylko nie przesadzaj, to możesz właśnie w ten sposób zachęcić klientów do swoich produktów.
Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 340 czytelników