CzasNaE-Biznes

“59% uczestników szkoleń stacjonarnych chętnie brałaby udział w szkoleniach on-line.”

CzasNaE-Biznes

od ostatniego podsumowania minął miesiąc. W rezultacie do ew. nadrobienia masz MNÓSTWO praktycznych materiałów ;) Piotr

Piotr Majewski
Nie wiem czy też tak masz, ale takie dni jak Wszystkich Świętych i Zaduszki uświadamiają mi, że albo coś po sobie pozostawisz, albo pozostanie po Tobie tylko marmurowa płyta. Absolutne minimum (choć wcale nie łatwe) to dobre wspomnienia u bliskich, ale jak na kilkadziesiąt lat życia, to nie jest jednak jakieś duże osiągnięcie. pokaż więcej...
Piotr Majewski

Oto przykłady firm, które nie zarabiają na swoim podstawowym produkcie.

Piotr Majewski

Badanie profilu Klienta z pomocą Facebooka odpowiada m.in. na pytanie, czy Twoja grupa docelowa komentuje i lajkuje częściej czy rzadziej niż typowy użytkownik FB. Co z taką informacją zrobić?

Piotr Majewski

Od lat mówię Klientom: nie opieraj swojego biznesu na cudzym zasięgu - YouTUBE, Facebook. Ale to jest zbyt kuszące, zbyt łatwe. No i potem są takie efekty jak kolejna afera z reklamami na YT w tym roku:

Piotr Majewski

Pytanie Klienta: "Czy darmowy kurs powinien być mocno tematyczny? Mój kurs wygląda tak, że pierwsza część jest bardzo ogólna (30 stron pdf), druga - już bardziej skupiona na temacie (video i pdf), trzecia: dotyczy konkretnego problemu i ostatnia: coś powiązanego z tematem. Generalnie materiały z każdej dziedziny."

Piotr Majewski

Gdy sprzedawaliśmy e-book Kod Umysłu, który miał 120 stron to cena idealna, przy której osiągaliśmy największy zysk wynosiła 57zł - czyli cena za stronę była znacznie wyższa niż w książce z tej tematyki. Jakim cudem?

Piotr Majewski

Nie bój się wypełniać tych nagłówków nawet brutalnie, na żywo, bo łatwiej jest później poprawić, niż wymyślić od razu właściwą treść.