Dobry nagłówek to nie taki, który zwraca uwagę i zapada w pamięć uwagę, ale taki który....
Dobry nagłówek to nie taki, który zwraca uwagę i zapada w pamięć uwagę, ale taki który....
Zanim zaczniesz tworzyć swój produkt lub produkty i wdrażać zaawansowane techniki sprzedażowe, dobrze na początku konkretnie ustalić, co oferować potencjalnym Klientom, aby chcieli to stosunkowo chętnie kupić i (co jest równie ważne), chcieli przyjść po więcej. Niby banał, ale czy na pewno? Sprawdźmy, czy nie popełniasz błędu...
Jedną z ważniejszych i najbardziej opłacalnych strategii biznesowych jest budowania relacji z Klientami. Zanim jednak będziemy mogli to zrobić, musimy wiedzieć kim oni są.
Jeżeli chcesz zbudować biznes wokół produktu, a przez biznes rozumiem to, co generuje Klientów powracających, to zawsze dostarczaj więcej niż Klienci oczekują lub się spodziewają.
Zastanów się. Co było historycznie lepszym wyborem: życie osadnicze czy koczownicze? Hodowla i uprawa czy polowanie i zbieractwo?
tej tydzień minął nam pod hasłem sporych zmian w impleBOT i Ekademia.
Pytanie od Klienta: Załóżmy, że dostarczasz 7-dniowy kurs za darmo, potem sprzedaż. Powiedzmy, że masz 5 produktów i 5 takich kursów. Jak to ogarnąć?
Mam jedną bardzo prostą i bardzo skuteczną metodę pisania skutecznych nagłówków. Sprawdza się od lat i sprawdzi też u Ciebie.
Za nami tydzień "zgodnie z nowym planem" - czyli poniedziałek, środa i piątek pojawiły się nowe materiały. Najważniejszy jednak dla mnie pojawił się w niedzielę: