Piotr Majewski

To zadziwiające jak drobne elementy mogą wpłynąć na skuteczność oferty czy reklamy a tym samym na sprzedaż. W tym artykule opiszę technikę, o której najprawdopodobniej wie kilku, kilkunastu...

Piotr Majewski

Pokażę Ci, jak w 5 minut stworzyć nagłówek o sile tych, nad którymi ale miesiącami i latami pracowały sztaby copywriterów lub najwybitniejsi copywriterzy w historii.

Piotr Majewski

Dariusz B. "Uprzejmie proszę o opinię czy skierowanie takiego zapytania o wyrażenie zgody na przesłanie oferty to spam?"

Piotr Majewski

Jakiś czas temu rozmawiałem kiedyś z czytelniczką, która kupiła bazę mailingową na Allegro bez papierów. Zadzwoniła do mnie przerażona, bo oskarżono ją o spam.

Piotr Majewski

1 grudnia dostałem newsletter od Joe Vitale. W newsletterze znalazł się artykuł: "Jak łatwo możesz podwoić sprzedaż na Twojej stronie www?" Joe nie kombinował, od razu podał rozwiązanie...

Piotr Majewski

Pieniądze bardzo łatwo marnować. Zwłaszcza, jeśli się nie liczy a działa na wyczucie. Takie działanie na wyczucie można zaobserwować w przypadku reklamodawców korzystających z systemu OnetBoksy.

Piotr Majewski

Jak zwiększyć sprzedaż... zwiększając marżę? Moja taktyka sprawdza się głównie w przypadku, gdy Ty odgórnie określasz cenę danego produktu i masz pewność, że nikt nie będzie sprzedawał go taniej.

Piotr Majewski

Podciąłbym sobie żyły, gdybym zrobił to badanie kilka miesięcy później. Dzisiaj zakończyłem badanie, dzięki któremu moje roczne dochody ze sprzedaży abonamentu wzrosną o 176,32%!

Piotr Majewski

Dogłębna analiza przedświątecznego mailingu ksiegarni internetowej Aragon.pl.

Piotr Majewski

Radę tą dałem właścicielowi pewnego serwisu tematycznego. Jest to propozycja uatrakcyjnienia serwisu. Korzyści z zastosowania tej rady są wielorakie...