18 rzeczy, które powinieneś robić, aby zarabiać więcej na wiedzy

piątek, 10 listopad 17, 12:00

W tym artykule zdradzę 18 rzeczy, które powinieneś robić w swoim biznesie oraz prosty model zwiększania Twojego biznesu.

Prawo tego biznesu

Dosyć wcześnie w historii mojej firmy zrozumiałem jedno z praw rządzących branżą wiedzową:
“Różni ludzie preferują różną formę wiedzy.”
To jedno z tych oczywistych praw, które niezwykle łatwo udowodnić. Np. kilka lat temu spytałem moich Czytelników, czy wolą artykuły czy video? Opinie były podzielone… niemalże na połowę. Innymi słowy, produkując wyłącznie kursy video (albo tylko kursy tekstowe) prawdopodobnie zostawiasz na stole drugie tyle, ile dzisiaj zarabiasz.

Z tego prawa wynika…

Bardzo proste zalecenie:

“Sprzedawaj swoją wiedzę pod każdą możliwą postacią.”
Dlaczego? Swoim marketingiem kreujesz potrzebę zdobycia danej wiedzy, ale ograniczonym wachlarzem form przekazu wiedzy docierasz tylko do części Klientów. Pomyśl - co się stanie z Klientom, w których rozbudzisz potrzebę, ale którzy preferują inną formę? Z mojego doświadczenia - robisz przysługę konkurencji i ułatwiasz im zarabianie.

I choć to prawo jest oczywiste dla każdego, kto robił badania na swoich Klientach, założę się, że NIE stosujesz się do tego zalecenia w swoim biznesie.

Nie wiem czym się zajmujesz, ale pewnie robisz głównie jedną z tych rzeczy:

  1. szkolenia na żywo
  2. szkolenia przez Internet
  3. konferencje na żywo
  4. konferencje przez Internet
  5. kursy video
  6. kursy multimedialne
  7. kursy tekstowe
  8. e-booki
  9. książki (to nie to samo!)
  10. kursy audio
  11. audiobooki (to nie to samo)
  12. bloga
  13. serwis abonamentowy
  14. forum - płatne lub darmowe
  15. konsultacje 1-1 na żywo
  16. konsultacje 1-1 przez Internet
  17. warsztaty na żywo
  18. warsztaty przez Internet
18 różnych form wiedzy… a i tak znalazłoby się jeszcze kilka. Zapewne robisz głównie jedną z tych rzeczy… a powinieneś robić je wszystkie (ideał) albo większość - minimum 7.

Jeśli masz wątpliwości co do edukacji on-line, oto ciekawy fakt:

“59% uczestników szkoleń stacjonarnych chętnie brałaby udział w szkoleniach on-line.”
Jest to wynik z badania, które opisałem tutaj: : ”Ile dochodów tracisz, jeśli nie uczysz on-line

Prosty model zwiększania biznesu wiedzowego

Szczegóły nt. każdego z poniższych etapów łącznie z bardzo konkretnymi/technicznymi poradami znajdziesz w kursie: CzasNaE-Biznes

Ograniczony dostęp

Reszta jest ograniczona do osób, które mają aktywny dostęp do:

lub

Zaloguj się, jeśli już go masz

 

Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 328 czytelników