Ostatnio pochłaniają mnie dwa tematy. Po pierwsze opracowuję materiały dla Klientów na konsultacje i wdrożenia lejków sprzedażowych. Po drugie impleBOT.ONE, który mnie tak wciągnął, że nie kłade się ostatnio przed 3 w nocy.
Śledzenie skuteczności w Google Analytics, gdy akcja kieruje na inną domenę
Testowanie i śledzenie skuteczności to bardzo ważne zadania dla każdego marketera. Niestety zadanie to jest utrudnione, gdy akcja (zapis, zakup itd.) kieruje na inną domenę. onclick="//www.ekademia.pl/kurs/IM18-Pozycjonowanie?t=1&utm_source=&utm_medium=blog&utm_term=google&utm_content=slowo_0&utm_campaign=ContextAd'); return false" href="http://www.ekademia.pl/kurs/IM18-Pozycjonowanie" target="_blank">Google Analytics ma jednak wbudowane bardzo zgrabne rozwiązanie....
Strona lądowania, która ponad 10 lat utrzymuje 1 pozycję w Google i generuje tysiące rejestracji [studium przypadku]
Jest kwiecień 2015 r. Google grozi mi, że jeśli nie zmienię strony, wywalą mnie z indeksu. A ja za nic jej nie chcę zmieniać, bo mam od 10 lat 1 miejsce. Ostatecznie jednak, dzień przed ultimatum wprowadzam żądane zmiany i z niepokojem wgrywam na serwer nową wersję. Mija rok i okazuje się, że zmiana ta spowodowała spadek ruchu i drastyczną zmianę skuteczności strony.