Piotr Majewski

Piotr Majewski

Blog CzasNaE-Biznes

Dzisiaj jest 17 września 2017 roku. W pomieszczeniu panuje półmrok. Ściany są szare, miejscami czarne, a okna przyciemnione. Ale nie jest ponuro, jest klimatycznie. Grafiki na ścianach z kultowymi grami, oraz archaiczne konsole przypominają mi o młodości. „Idealne miejsce na dzisiejszą okazję” - myślę sobie. Kuba, mój syn, siedzi obok i gra. Bierze udział w turnieju gry karcianej. Jest najmłodszy, ale mu to nie przeszkadza - „Ja też byłem wtedy znacznie młodszy niż inni”.

Publiczny | | Dodaj komentarz | niedziela, 17 wrzesień 17, 16:00

 

Pytanie Klienta: "Czy darmowy kurs powinien być mocno tematyczny? Mój kurs wygląda tak, że pierwsza część jest bardzo ogólna (30 stron pdf), druga - już bardziej skupiona na temacie (video i pdf), trzecia: dotyczy konkretnego problemu i ostatnia: coś powiązanego z tematem. Generalnie materiały z każdej dziedziny."

Publiczny | Dodaj komentarz | poniedziałek, 23 październik 17, 12:15

 

Gdy sprzedawaliśmy e-book Kod Umysłu, który miał 120 stron to cena idealna, przy której osiągaliśmy największy zysk wynosiła 57zł - czyli cena za stronę była znacznie wyższa niż w książce z tej tematyki. Jakim cudem?

Publiczny | Dodaj komentarz | piątek, 20 październik 17, 12:00

 

Nie bój się wypełniać tych nagłówków nawet brutalnie, na żywo, bo łatwiej jest później poprawić, niż wymyślić od razu właściwą treść.

Publiczny | Dodaj komentarz | środa, 18 październik 17, 12:00

 

Większość przedsiębiorców zna zasadę Pareto, lub zasadę 80-20, ale ja patrzę na tę zasadę inaczej, szerzej.

Publiczny | Dodaj komentarz | poniedziałek, 16 październik 17, 12:00

 

Swoim Klientom od dawna przekazuję wydawałoby się kontrowersyjną zasadę: sprzedaj Klientom to czego chcą, a daj mi to, czego potrzebują.

Publiczny | Dodaj komentarz | piątek, 13 październik 17, 12:00

 

Jaki rodzaj produktu wybrać? Na czym lepiej zarobisz? Na książce i e-booku czy na video? Jak myślisz, co gwarantuje skuteczniejszą sprzedaż?

Publiczny | Dodaj komentarz | środa, 11 październik 17, 12:00

 

Dobry nagłówek to nie taki, który zwraca uwagę i zapada w pamięć uwagę, ale taki który....

Publiczny | Dodaj komentarz | poniedziałek, 9 październik 17, 12:00

 

Zanim zaczniesz tworzyć swój produkt lub produkty i wdrażać zaawansowane techniki sprzedażowe, dobrze na początku konkretnie ustalić, co oferować potencjalnym Klientom, aby chcieli to stosunkowo chętnie kupić i (co jest równie ważne), chcieli przyjść po więcej. Niby banał, ale czy na pewno? Sprawdźmy, czy nie popełniasz błędu...

Publiczny | Dodaj komentarz | piątek, 6 październik 17, 12:00

 

Jedną z ważniejszych i najbardziej opłacalnych strategii biznesowych jest budowania relacji z Klientami. Zanim jednak będziemy mogli to zrobić, musimy wiedzieć kim oni są.

Publiczny | Dodaj komentarz | czwartek, 5 październik 17, 21:35

 

Od dzisiaj możesz za pomocą API zmienić również status subskrybenta na KONIEC (czyli zakończenie kolejki autorespondera).

Publiczny | Dodaj komentarz | czwartek, 5 październik 17, 20:00