Piotr Majewski

Mam jedną bardzo prostą i bardzo skuteczną metodę pisania skutecznych nagłówków. Sprawdza się od lat i sprawdzi też u Ciebie.

CzasNaE-Biznes

Za nami tydzień "zgodnie z nowym planem" - czyli poniedziałek, środa i piątek pojawiły się nowe materiały. Najważniejszy jednak dla mnie pojawił się w niedzielę:

Piotr Majewski

Czy kiedykolwiek myślałeś o napisaniu książki? A może lepiej byłoby wydać e-booka?

Piotr Majewski

Najprostszą, skuteczną i jednocześnie bardzo lubianą przez Internautów formą video są slajdy z dźwiękiem. Zwykłe slajdy z Powerpointa lub makowskiego Keynote zgrane z dźwiękiem. Trener prowadzi wykład, a slajdy się zmieniają. Nic więcej. Do przygotowania takiego video nie potrzeba żadnej płatnej technologii...

Piotr Majewski
Dzisiaj jest 17 września 2017 roku. W pomieszczeniu panuje półmrok. Ściany są szare, miejscami czarne, a okna przyciemnione. Ale nie jest ponuro, jest klimatycznie. Grafiki na ścianach z kultowymi grami, oraz archaiczne konsole przypominają mi o młodości. „Idealne miejsce na dzisiejszą okazję” - myślę sobie. Kuba, mój syn, siedzi obok pokaż więcej...
CzasNaE-Biznes
Jutro będzie dla mnie ważna data - 17 września, 2017 roku, 17 rocznica istnienia CzasNaE-Biznes Puszczenie oczka. Z tej okazji będę miał bardzo ciekawą propozycję - coś co pomoże wielu z Was zbudować podobny e-biznes do mojego i być może też żyć z tego ponad dekadę. Szczegóły jutro w mailu i pokaż więcej...
Piotr Majewski

Jeżeli chcecie, żeby Wasze produkty się sprzedawały to nie zaczynajcie od szukania grupy docelowej dla Waszego produktu. Szukajcie produktów dla Waszej grupy docelowej czyli dla Waszej grupy Klientów.

CzasNaE-Biznes

Od ostatniego biuletynu (który był dosyć dawno), na blogu pojawiło się sporo ciekawych materiałów.

Piotr Majewski

Jak zarządzać listą adresową? Jak sprzedawać e-mailem? Jak zgrać kampanię e-mailową ze sprzedażą na stronie www? Kwestie GIODO i ochrony danych osobowych? Zbieranie adresów itd.

Piotr Majewski

Rozmawiam raz z Klientką, która bez sukcesów próbuje zbudować swój biznes. Jest artystką, stosuje bardzo skomplikowaną technikę, która nie pozwala na żadne pomyłki. To, co robi jest niesamowite - ze smakiem, szczegółowe, bardzo wymagające. Ale nie może przebić się do świadomości innych ludzi....