Piotr Majewski

Spójność działa, jak logo. Spójność nie pozostawia żadnych wątpliwości. Wzmaga zaufanie. Pozwala łatwo przenieść na ofertę zaufanie, jakim klient darzy firmę.

Piotr Majewski

Ludzie nie kupują od firm, które znają, ale od firm, które lubią, cenią i którym ufają. Ta różnica sprawia też, że branding staje się dostępny nawet dla najmniejszych firm.

Piotr Majewski

E-biznes wykorzystujący 'skupiony marketing' ce**e się bardzo wąską grupą docelową, co pozwala maksymalnie skupić się na konkretnym kliencie i dzięki tymu maksymalizować zyski.

Piotr Majewski

Jay Abraham jest jednym z marketerów, którzy tak bardzo skupiają się na strategicznym aspekcje e-biznesu a nie tylko na taktykach. Przedstawiam 10 ulubionych strategii Jaya z moimi komentarzami.

Piotr Majewski

Najwięcej o biznesie wie ten, kto śledzi statystyki, klientów i robi ANKIETY. Każdy z tych sposóbów osobno daje w pewnym sensie zafałszowany obraz rzeczywistości, razem dają obraz bliski prawdzie.