Piotr Majewski

O ile badania prowadzone zimą czy w inne zwykłe miesiące można robić szeregowo, to w miesiącach wakacyjnych jest to metoda zgubna. W tym czasie rację bytu ma tylko badanie równoległe.

Piotr Majewski

Niepodważalny (sprawdzony i logiczny) fakt dotyczący usability: im więcej kroków dzieli klienta od formularza tym mniej osób kupi. Zobacz jakie błędy popełnili twórcy pkp.com.pl i jak je naprawić.

Piotr Majewski

E-book to na zachodzie jeden z najlepiej sprzeających się produktów. Należący do grupy prodkutów informacyjnych jest w samym centrum zaiteresowania społeczności internetowej...

Piotr Majewski

Której zasady marketingowej, nie rozumie 9 na 10 biznesów, może nawet 99 na 100 w przypadku małych biznesów? Która zasada marketingowa pomaga zarabiać dodatkowe pieniądze BEZ dodatkowych kosztów?

Piotr Majewski

Jesteś pracownikiem w wielkiej korporacji. Wchodzisz do toalety i widzisz na podłodze czerwoną dyskietkę. Jest na niej napisane...

Piotr Majewski

PageRank to specjalny system Google, który ocenia wartość strony na podstawie link popularity. Wbrew oficjalnemu opisowi nie jest to system demokratyczny...

Piotr Majewski

Zobacz, jak wyglądają książki, które posiadasz. Czy piszesz po książkach? Ile razy przeczytałeś Twoją ulubioną książkę? Czy drukujesz ciekawe materiały, które otrzymałeś w formie elektronicznej?

Piotr Majewski

Jaką liczbę znaków zapamietuje wyszukiwarka Onet.pl w tagach TITLE oraz Meta Description i Meta Keywords?

Piotr Majewski

Reklama nie jest po to by klienta bawić czy wprawiać w fantastyczny nastrój. To są tylko pośrednie etapy, które pomagają osiągnąć nam jedyny słuszny cel reklamy: sprzedać lub do sprzedaży przybliżyć..

Piotr Majewski

Pokażę Ci w tym artykule jak zastosować w praktyce rady opisane w artykule "Pisz o korzyściach popartych cechami". Posłużymy się w tym celu reklamą AB S.A..