Piotr Majewski

Zaweź swoje pole zainteresowania do kampanii, ktore zostały
zaplanowane prawidłowo i były skuteczne. Twój biznes tego potrzebuje. W tym celu powstał ten artykuł.

Piotr Majewski

Jest duże prawdopodobieństwo, że jesteś jedną z 5 na 10 osób, które
rozumieja pojęcie PASYWNEGO DOCHODU. Chcę mieć jednak pewność, że dobrze rozumiesz tą rożnicę.

Piotr Majewski

Up-selling i cross-selling to 2 metody maksymalizowania zysku z jednej
transakcji. Są to określenia
dla działań mających jeden cel: aby klient kupił więcej niż planował. Teoria i 3 kluczowe zasady.

Piotr Majewski

Sprawdź czy opłaca się zapłacić za Link Sponsorowany, jaki oferuje wyszukiwarka Netsprint. Tylko tutaj znajdzesz szczegółowe dane na ten temat.

Piotr Majewski

Znaczniki META nie są istotne... właśnie taką informację od dłuższego czasu jeden po drugim przekazują eksperci z zachodu. W sytuacji polskich wyszukiwarek jest to jednakże tylko część prawdy...

Piotr Majewski

Mapy Myśli to fenomenalna technika zwielokrotniania wydajności mózgu, od której jestem już uzależniony. Aż trudno pojąć to, o ile wydajniejsza staje się praca, jeśli wykorzystujemy technikę Map Myśli.

Piotr Majewski

Sprzedaż w e-sklepach opiera się na stałych klientach, którzy zostawią swoje dane. Co jednak ma począć sexshop, gdy zdecydowanej większości klientów zależy na totalnej dyskrecji?

Piotr Majewski

Przeprowadziłem zakończone sukcesem testy NOWEJ formy reklamy. Może aktualnie walczysz na rynku reklamy. Może szukasz nowych rozwiązań. Proponuję wprowadzić do oferty AdvBar i dobrze go przetestować.

Piotr Majewski

Rynek reklamy nie zostaje z tyłu za Internetem. Mądry właściciel e-biznesu słucha innych mądrych właścicieli. A wszyscy szukają lepszych rozwiązań by zarobić więcej na reklamie lub reklamowaniu się.

Piotr Majewski

Jaki był bodziec do przełomowych zmian w formie prezentacji linku sponsorowanego w wyszukiwarce Netsprint? Co one oznaczają dla reklamodawców?