Piotr Majewski

Największym darem człowieka jest możliwość popełniania błędów. Zaś jego największą mądrością uczenie się na nich.

Piotr Majewski

Istnieją trzy podstawowe czynniki mające bezpośredni wpływ na skuteczność reklamy. Pominięcie któregokolwiek w procesie tworzenia reklamy skazuje ją na słabą skuteczność.

Piotr Majewski

... czyli jak stworzyć ofertę. Często problem ze sprzedażą produktu wynika z niezrozumienia lub pomylenia funkcji samej oferty. Zasdady są proste, trzeba je tylko znać.

Piotr Majewski

Zadowolenie klientów i ich wiara w to, ze dostali więcej niż zapłacili to podstawa sukcesu. Dlatego powinieneś...

Piotr Majewski

Program partnerski to szczególna forma
współpracy pomiędzy firmą i jej partnerem. Programy partnerskie podbiły Internet i dochody ich właścicieli i partnerów. Weź swój kawałek milionów.

Piotr Majewski

O tym, czy potencjalny klient stanie się klientem faktycznym, decyduje oferta. Każda dobra oferta powinna być zbudowana wokół jednej, przekonywującej Unikalnej Cechy Oferty.

Piotr Majewski

Każdy, kto tworzy bardziej skomplikowane strony ma problem z jedną rzeczą - kompatybilnością z Netscape. Oto kilka dobrych rad na kompatybilność stron z Netscape.

Piotr Majewski

W tym artykule mam podsumowałem moje wypowiedzi w dyskusji 'Jak zarabiać na reklamach', która miała miejsce na grupie dyskusyjnej pl.comp.www

Piotr Majewski

Najważniejszym problemem związanym z ofertą, wyłączając jej pisanie, jest fakt, że niewielu potencjalnych klientów przeczyta ją w całości...

Piotr Majewski

Odpowiednia komunikacja z klientami, firmami współpracującymi i resztą środowiska, to jeden z podstawowych czynników sukcesu. Zbudowanie więzi z klientem opartej na zaufaniu powinno być Twoim prioryte