OSTRZEŻENIE: Jeśli nie zamierzasz przeczytać całości ZE ZROZUMIENIEM, nie czytaj wcale - ośmieszysz się.
OSTRZEŻENIE: Jeśli nie zamierzasz przeczytać całości ZE ZROZUMIENIEM, nie czytaj wcale - ośmieszysz się.
Pewien młody człowiek postanowił, że osiągnie taką sławę i zdobędzie tyle pieniędzy, aby poślubić najpiękniejszą kobietę w kraju. Zanim opuścił dom, ojciec podarował mu znaczny majątek i rzekł do niego:
Uczestnicy mojego szkolenia też myśleli, że to jest łatwe pytanie. Ale tak jak wielu z nich, możesz być w dużym błędzie. Ten błąd może Cię kiedyś sporo kosztować, gdy będziesz chciał firmę sprzedać lub pozyskać inwestora.
Od 2000 roku* promowałem swoimi artykułami, filmami, szkoleniami i kursami podejście do biznesu racjonalne, etyczne i polegające na tworzeniu realnej wartości. W tym samym czasie z powodów czysto marketingowych niektóre swoje produkty nazywałem w taki sposób, aby zwrócić uwagę również tych osób, które nie doceniają takiego podejścia.
Polska jest już jednym z najlepszych krajów w Europie w piłkę. I chociaż boli, że nie pierwszym, to jednak zrobiliśmy kolosalny skok do przodu w ostatnich latach. Tylko jedna rzecz stoi na przeszkodzie, abyśmy za kilka lat byli w Europie również jednym z najbogatszych krajów.
Już w ten weekend koniec pierwszego i początek drugiego ważnego etapu. Dokładnie 2 lata temu zadeklarowałem, że przez 2 kolejne lata będę prowadził szkolenia MAKE the CHANGE - to był potrzebny (momentami bardzo kosztowny) element ZNACZNIE większego planu.
Strategia biznesowa to jedno z tych mało podniecających określeń, które odsiewa ziarno od plew pozostawiając w długim terminie na polu walki tylko te firmy, które strategię mają. Innym taki słowem jest systematyczność, ale o tym innym razem.
Twoje cele zwykle nie inspirują pracowników, ani partnerów. Czasami widzą oni w Twoim celu szansę dla siebie i wtedy Ci pomagają, ale za konkretne pieniądze. Ale co zrobić, aby ludzie chcieli Ci pomóc nie pytając się od razu o pieniądze?
Po kilkunastu latach uczenia biznesu zauważyłem, że wielu przedsiębiorców przywiązuje zbyt dużą uwagę do niektórych zagadnień, zaniedbując inne. Działając w ten sposób Twój biznes nie urośnie a już na pewno nie przetrwa lat i dekad.