Przetestowałem dla Was kilka różnych mikrofonów - dynamiczny, pojemnościowy, mikrofon USB, bezprzewodowy nagłowny, bezprzewodowy krawatowy, zestaw nagłowny USB.
Mam jeden produkt firmy Krüger&Matz i go bardzo lubię. Dlatego obejrzałem Twój ponad godzinny wykład wygłoszony na Wydziale Zarządzania UW pt. "Sukces - dlaczego nie chcesz go osiągnąć". I po tym wykładzie, gdybym autentycznie nie lubił tego produktu i gdyby nie był to prezent, to bym go wyrzucił na śmietnik.
Podziękowania, życzenia i dobra rada dla moich Klientów, Czytelników, Partnerów i Współpracowników.
Przełom roku to doskonały moment na przemyślenie swojego biznesu i strategii - o ile jakąś masz. Najważniejszym elementem decydującym o Twojej strategii jest decyzja, jaki typ biznesu prowadzisz. Na pewną ją podjąłeś… chociaż jest duża szansa, że nieświadomie.
Zobaczcie to video. Pokazuje doskonale, jak wykorzystano w procesie promocji/sprzedaży 2 środkowe elementy mojej metody 4PRO zaprezentowanej na MtC...
Jak skalować biznes SaaS aż do wejścia na giełdę, jak rozliczać się z Klientami - na procent czy abonament? Jak i czy rozliczać wdrożenie?
Wracam właśnie pociągiem z bardzo ciekawego spotkania. Podróż w jedną i drugą stronę trwa ponad 5h, więc wykorzystałem ten czas na ponowne przesłuchanie...
Po oszacowaniu w oparciu o budżet, ale jednak "na oko" ceny szkolenia oraz strategii podwyżek trzeba zweryfikować, czy mieliśmy rację. Robienie biznesu "na oko" to proszenie się o problemy. Są 3 metody, aby zweryfikować nasze założenia co do ceny.
Właściwie dobrana cena potrafi zdecydować o sukcesie lub porażce produktu. Ze szkoleniami i produktami informacyjnymi jest tak samo. Właściwy dobór ceny jest bardzo ważny przy każdym produkcie informacyjnym… ale przy szkoleniach na żywo wręcz krytyczny.