Niewygodna prawda o promocji na Facebooku - jak robić to mądrzej?

Jakiś czas temu przyjechał do Sopotu na spotkanie ze mną właściciel kilku z najpopularniejszych serwisów www w Polsce. Swoją popularność jego serwisy zawdzięczają niemalże w 100% Facebookowi. Głównie dlatego on i mu podobni zirytowali swego czasu śmietankę polskiego internetu.

Byłem ciekawy, jak oni to robią. On był ciekawy, jak ja robię e-mail marketing.

W trakcie rozmowy opowiedziałem mu o wykładzie, jaki przeprowadziłem już w 2009 roku na elitarnych warsztatach Internetowy Milioner (6500 zł / osobę). Na tych warsztatach podzieliłem się swoimi niepopularnymi spostrzeżeniami na temat social media. Dałem Klientom wyraźne wskazówki całkowicie sprzeczne z tym, co mówią niemalże wszyscy specjaliści od social media.

Po zaprezentowaniu mu swoich poglądów zapytałem:

- "Nie znam osoby bardziej kompetentnej niż Ty w temacie social media. Powiedz mi, czy mam rację?"

- "Tak. My też tak robimy. Dzięki takiemu podejściu zarabiamy tyle pieniędzy."

Ucieszyłem się, że miałem rację. Nadal jednak nie rozumiałem, dlaczego firmy od najmniejszych do największych robią tak głupie rzeczy, jak wdrażanie popularnych strategii social media. Mając dostęp do najlepszych specjalistów robią wszystko nie tak.

Ostatnio jednak przeczytałem pewną książkę pełną szczegółowych analiz nt. social media. Danych od weteranów SM, których żaden specjalista od social media Ci nie pokaże.

I zrozumiałem dlaczego.

Myślisz, że YouTUBE i Facebook to przyszłość? Jesteś tam coraz bardziej aktywny? W oparciu o zebranych subskrybentów i fanów budujesz swój marketing? Poświęcasz social media więcej czasu niż innym kanałom promocji?

Popełniasz kolosalny błąd i dałeś się wciągnąć w największą ściemę odkąd istnieje Internet.

Korzyści, które dzisiaj czerpiesz z YouTUBE i Facebooka wkrótce zostaną Ci zabrane i stracisz wszystko, co wypracowałeś... chyba, że zmienisz strategię.

Pozwól, że podczas tego 1,5h, bardzo konkretnego kursu pokażę Ci:

Strategię promocji w social media dla marketerów, którzy cenią bardziej efekty niż pozory?


pozdrawiam,
Piotr Majewski

P.S. Nic nie ryzykujesz. Chroni Cię 30dniowa gwarancja satysfakcji. Jeśli z jakiegoś powodu w tym czasie uznasz, że nie była to dla Ciebie właściwa inwestycja, napisz do nas na biuro@majewskibc.pl, a zwrócimy Ci pieniądze.