Jak błyskawicznie zwiększyć sprzedaż Twoich usług, szkoleń lub info-produktów oferując darmową lub bardzo tanią zachętę?

Przeczytaj tę krótką historię, która odpowie na Twoje pytanie:
To był jeden z tych mroźnych dni w styczniu, które zachęcają bardziej do kreatywnej pracy niż wychodzenia na zewnątrz. Postanowiłem wypróbować nowy, bardzo prosty pomysł na sprzedawanie drogich usług.

W kilkanaście minut przygotowałem i wysłałem do swoich czytelników ankietę z prostym, ale ważnym pytaniem. W zamian za odpowiedź zaprosiłem ich na darmową audycję następnego dnia. 241 osób odpowiedziało dając mi i Dariuszowi Świerkowi materiału na kilka audycji, a nie tylko na tę zapowiedzianą.

Następny dzień poświęciliśmy na przeanalizowanie odpowiedzi. Pierwsze pytanie w ankiecie było uniwersalne: “jaki problem spędza Ci sen z powiek i zagraża istnieniu Twojej firmy?”. Odpowiedzi były więc zróżnicowane.

Wieczorem, z głową pełną porad, usiedliśmy z Dariuszem przed mikrofonem i rozpoczęliśmy audycję. Przez półtorej godziny radziliśmy naszym słuchaczom, jak rozwiązać ich problemy biznesowe. Moglibyśmy gadać tak jeszcze przez kilka godzin, ale nie taki był plan...

Całą audycję nagrałem i wystawiłem następnego dnia na sprzedaż za 47 zł. Zarabianie na niej i sprzedaż w tej cenie to też nie był jednak mój plan... chociaż znalazła i w tej cenie nabywców.

Zamiast promować nagranie za 47 zł, zaoferowałem ją moim czytelnikom za 4,88 zł, a Klientom za darmo. Nie było trudno znaleźć chętnych na wartościową wiedzę za darmo albo za 5 zł biorąc pod uwagę fakt, że zniżka była ograniczona czasowo...

… ale trudno rozdając za darmo lub sprzedając coś za 5 zł zarobić jakieś sensowne pieniądze. My zarobiliśmy na audycji 848,34 zł... trudno uznać to za sukces... gdyby nie fakt, że faktycznie zarobiliśmy 21 371 zł. W tej jednej akcji, którą potem ponawialiśmy.

Aby zamienić 848 zł za 21 371 zł wykorzystaliśmy jedną prostą, powtarzalną i dostępną również dla Ciebie metodę, którą za chwilę Ci zdradzę...

Być może Ciebie też irytuje fakt, że mimo wysokiej jakości i zadowolenia z Twoich usług Twoich Klientów, nowych trudno przekonać do zakupu... tradycyjnymi metodami!

Prawdopodobnie Tobie też marzy się, aby Klienci mniej się zastanawiali nad zakupem i po prostu kupowali - zwłaszcza te droższe usługi i produkty. W końcu jesteśmy pewni, że będą zadowoleni.

Czasami można mieć wrażenie, że Klienci chcą wszystko za darmo, albo za grosze. Z pewnością Tobie też łatwiej sprzedawać usługi tańsze, niż te, na których zarabiasz najlepiej. Ale czy jest w tym jakaś nadzieja na większe zyski?

Kiedy lepiej skupić się na sprzedaży tanich albo nawet bardzo tanich usług i produktów?

Ile razy zastanawiałeś się, czy nie lepiej skupić się na sprzedaży tanich albo nawet bardzo tanich usług i produktów? Pomyśl, o ile łatwiej się je sprzedaje! Gdyby tylko zdobyć setki tysięcy albo miliony Klientów na usługi za 5 zł... jasne. Taka chińska matematyka sprawdza tylko w prezentacjach PowerPoint.

Dobrze wiesz, że na usługach drogich zarabiasz doskonale, zysk na nich jest fantastyczny. Jeden Klient kupujący drogi produkt lub usługę przynosi więcej zysku niż 100 kupujących tanie produkty.

Gdyby tylko więcej Klientów chciało kupować te drogie produkty i usługi...

Być może słyszałeś nawet o LTV, LifeTime Value albo o Długotrwałej Wartości Klienta. Biznesy oparte o LTV zdobywają Klientów tanimi zachętami, aby potem, czasami w ciągu roku albo kilku lat, zarobić na nich znacznie więcej.

Tylko kogo stać, aby tyle czekać?

Zyski z LTV to genialna sprawa i każdy biznes powinien o nie zabiegać... ale trzeba za coś opłacić bieżącą działalność, pracowników i z czegoś żyć. Niewiele firm może sobie pozwolić na dokładanie do biznesu dzisiaj i czekanie 12 miesięcy na zwrot z nowego Klienta.

Gdyby tak znaleźć odpowiedź na pytanie...

Jak NATYCHMIAST zwiększyć
wartość Twojego Klienta... 12 razy!

We wspomnianej kampanii, całkowicie nowi Klienci, którzy nigdy nic ode mnie nie kupili płacili 4,88 zł za dostęp do nagrania audycji... i NATYCHMIAST wydawali jeszcze 11 razy tyle. Średnio każdy z nich wydał tego samego dnia, albo w ciągu maksymalnie kilku dni jeszcze 54 zł.

Oczywiście NIE każdy wydał 54 zł, ale około 10% z nich wydało 500 zł na nasze droższe kursy.

Ale to nie koniec. Teraz dopiero się zaczyna...

Przez kolejne półtora roku każdy z nich wydał ŚREDNIO dodatkowe 100 zł na inne produkty.

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, co napisałem. Średnio każdy z tych nowych Klientów, który wydał 4,88 zł na półtoragodzinne nagranie audycji, wydał w sumie 32 razy więcej pieniędzy na moje usługi i produkty w ciągu kolejnych kilkunastu miesięcy.

12 razy więcej natychmiast, 32 razy więcej w ciągu 18 miesięcy.

Wielu kupiło produkty za 1000 zł, za 500 zł i inne. Średnio każdy wydał 158 zł.

Jak pogodzić dużą popularność najtańszych ofert
z dużymi zyskami generowanymi przez te drogie?

Darmowe produkty i usługi przyciągają mnóstwo osób. Ale przyciągają głównie poszukiwaczy darmochy, którzy nie chcą potem płacić. Dlatego za darmo nagranie zaoferowaliśmy tylko tym osobom, które były już moimi Klientami - tzn. wydały u mnie pieniądze.

Z drugiej strony - tanie i bardzo tanie produkty i usługi również przyciągają dużo osób. W odróżnieniu jednak od darmowych, te osoby są dużo bardziej skłonne wydawać pieniądze na droższe produkty i usługi... o ile ten tani produkt/usługa ich zachęci do współpracy z nami, a nie zrazi.

Tylko...

Jak sprawić, aby osoby korzystające z Twoich
tanich ofert chciały natychmiast i potem jeszcze
wiele razy wydać więcej?

Za pomocą “Metody Majewskiego”.

“Metoda Majewskiego” to bardzo prosta, skuteczna, powtarzalna i sprawdzona metoda:
  1. zdobywania dużej ilości nowych Klientów, którzy potem wydadzą więcej
  2. oraz zachęcania istniejących Klientów do ponownych wydatków.
“Metoda Majewskiego” jest tak prosta, że mogę ją opisać kilkoma punktami:
  1. Pytasz Klientów i potencjalnych Klientów czego chcą się dowiedzieć. KAŻDA usługa wiąże się z wiedzą, którą można Klientowi dostarczyć. Nie ważne, czy sprzedajesz wiedzę czy inne usługi - do każdej można zaoferować wiedzę.
  2. Organizujesz i nagrywasz audycję na żywo... albo nagrywasz ją “na sucho”.
  3. Udział lub odsłuchanie oferujesz za darmo aktywnym Klientom i osobom, które odpowiedziały na ankietę.
  4. Udział lub odsłuchanie oferujesz na otwartym rynku w normalnej, rynkowej cenie.
  5. Potencjalnym Klientom i Klientom, którzy dawno nic nie kupili, oferujesz udział za symboliczną kwotę. Tak, aby musieli coś wydać, ale żeby nie była to duża kwota. Wartość nagrania powinna być wielokrotnie większa niż cena rynkowa, nie mówiąc nawet o zniżce.
  6. Wszystkim, którzy otrzymają lub kupią dostęp do nagrania oferujesz JEDNORAZOWĄ OFERTĘ. Oferta ta proponuje wybrany, wysokomarżowy produkt lub usługę w doskonałych warunkach - z obniżoną ceną lub zestawem unikalnych bonusów. Robisz taką ofertę “ala Groupon”, ale JEDNORAZOWĄ. Jeśli Klient nie podejmie decyzji o zakupie natychmiast, straci okazję.
  7. I to wszystko.
Akcję tę możesz powtarzać kilka razy w miesiącu z nową audycją oraz wielokrotnie w roku z tą samą audycją do osób nowych i tych, które wcześniej nie skorzystały.

A nie mówiłem, że metoda jest prosta.

Technologicznie też jest to proste... jeśli masz dostęp do odpowiednich technologii i wiesz, jak je wykorzystać. I tutaj mam dla Ciebie propozycję...

Jak technicznie wdrożyć “Metodę Majewskiego” i jak ustrzec się błędów, które zniweczą cały efekt?

Powyżej zdradziłem Ci “Metodę Majewskiego”. Sama metoda jest bardzo prosta, ale trzeba umiejętnie ją wdrożyć, aby wykorzystać jej potencjał.

Jest kilka pytań, na które musisz znaleźć odpowiedź, aby “Metodę Majewskiego” zadziałała.
  1. Jak stworzyć ankietę, na którą ludzie będą chcieli odpowiedzieć?
  2. Jakie ważne jeszcze pytanie bezwzględnie trzeba zadać w ankiecie, aby miała ona sens?
  3. Jak napisać e-mail/reklamę/wpis na bloga, aby ludzie chcieli wypełnić ankietę?
  4. Jak przeprowadzić i nagrać audycję nawet na komputerze za 500 zł?
  5. Jak transmitować audycję na żywo nawet do 100 osób za 20 zł miesięcznie?
  6. Jakim programem nagrać audycję, jak ją skompresować i opublikować w Internecie?
  7. Jak wystawić nagranie do sprzedaży?
  8. Jak stworzyć Jednorazową Ofertę bez potrzeby pisania lub kupowania skryptów PHP?
  9. Jaki element MUSI znaleźć się na Jednorazowej Ofercie? Bez tego elementu nie będzie ona skuteczna... i nie, nie chodzi o zniżkę.
  10. Jak pisać e-maile, wpisy na bloga i reklamy, aby ludzie chcieli kupować naszą tanią ofertę?
  11. Jak Metodą Majewskiego zaktywizować starych Klientów, którzy dawno nic nie kupili?
  12. Jak zastosować Metodę Majewskiego BEZ potrzeby nagrywania audycji?
Odpowiedzi na wszystkie te pytania możesz uzyskać metodą WIELU prób i kosztownych błędów. Ale pamiętaj, że każda taka akcja przeze mnie przeprowadzona przynosiła minimum 10 tysięcy złotych szybkiej sprzedaży... a promowałem je zwykle na niewielkich listach.

Każda źle przeprowadzona akcja może więc kosztować Cię nawet kilka tysięcy złotych straconych dochodów. Mi byłoby szkoda.

Stosuję Jednorazowe Oferty od bardzo dawna i zjadłem na nich zęby. Popełniałem przy tym błędy, które czyniły je CAŁKOWICIE NIESKUTECZNYMI. Tak Jednorazowe Oferty nie działają jeśli zabraknie kilku krytycznych elementów.

Dla właścicieli firm, którym szkoda czasu i pieniędzy na bardzo kosztowną zabawę w zgadywanie odpowiedzi na powyższe pytania przygotowałem specjalny kurs.

W kursie "Metoda Majewskiego: Jak pozyskiwać wielu Klientów tanimi ofertami i zarabiać na sprzedaży drogich?”:
  1. Bardzo konkretnie odpowiem na wszystkie powyższe pytania.
  2. Mail po mailu, omówię przebieg wspomnianej kampanii, która przyniosła nam 21 tys. zł w bardzo krótkim czasie na usłudze, która od dawna istniała na rynku! Pozwolę Ci skopiować moje maile.
  3. Nagram ekran komputera, gdy konfiguruję wszystkie etapy wdrażania Metody Majewskiego. Gdy już dowiesz się, jak to zrobić, jest to dziecinne proste. Za pomocą tych filmów z łatwością nauczysz się sam albo nauczysz pracownika wielokrotnie wdrażać Metodę Majewskiego.
  4. Pokażę Ci, jak nagrać audycję, nawet jeśli nie chcesz tego robić samemu albo nie masz wystarczająco dużo wiedzy i chcesz się skupić na świadczeniu swoich usług.
  5. Pokażę Ci, jak zrealizować całą kampanię na nawet najprostszym komputerze (ja robiłem takie rzeczy na celeronach wiele lat temu), z mikrofonem za 50-100 zł (jeśli nie masz żadnego), kamerką internetową za 200-300 zł (jeśli żadnej nie masz), usługą transmisji audycji on-line za 20 zł miesięcznie.
  6. Jeśli korzystasz z PC, całe potrzebne oprogramowanie jest za darmo. Na komputery Mac potrzebne oprogramowanie będzie kosztowało 100 dolarów.
Dla kogo jest ten kurs:
  1. Dla firm sprzedających wiedzę, usługi lub produkty wysokomarżowe,
  2. Dla osób, które nie chcą marnować czasu i pieniędzy na dopracowanie krytycznych elementów metody, które ja już dopracowałem,
  3. Dla osób, które nie mają własnych, drogich produktów, ale chcą zarabiać organizując tanie audycje i oferując cudze drogie produkty i usługi.
“Metoda Majewskiego” działa, zarabia i (najważniejsze) jest doskonale odbierana przez Klientów. Klienci dostają bardzo wartościową wiedzę lub usługi za grosze oraz możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na drogie usługi. Nie ma żadnego przymusu... a jednak Klienci w ten sposób wydają znacznie więcej i częściej.

Jeśli chcesz zacząć zdobywać nowych Klientów, błyskawicznie zamieniać ich na płacących znacznie więcej oraz czerpać z nich dochody przez lata,

weź udział w tym kursie
i zacznij sprzedawać więcej
“Metodą Majewskiego”...


Każda taka kampania przyniosła mi ponad 10 tys. złotych. Na sprzedaży samych wejściówek po 5 zł zarabiałem więcej, niż kosztuje udział w tym kursie. A to tylko niewielki fragment tego, co Metoda zarabia.

Nie mogę zagwarantować Ci, że zarobisz tyle samo, bo ten zależy od tego, jak bardzo przyłożysz się do tej metody. Ale jestem przekonany, że wdrożenie przynajmniej jeden raz, dobrze, tej metody wielokrotnie zwróci Ci inwestycję w udział w tym kursie. Jestem do tego tak przekonany, że...

GWARANTUJĘ Twoją satysfakcję

Masz 30 dni na zapoznanie się z Metodą i być może przeprowadzenie pierwszej kampanii. Jeśli w ciągu tych 30 dni uznasz, że to nie jest dla Ciebie, daj mi znać na adres biuro @ majewskibc.pl, a zwrócimy Ci wszystkie pieniądze zapłacone za ten kurs. Nie musisz niczego nam udowadniać., aby skorzystać z gwarancji.


pozdrawiam,
Piotr Majewski
redaktor CzasNaE-Biznes
Zapisy wstrzymane