Strategia - siła, która poprowadzi Twój e-biznes do sukcesu

Co odróżnia Twój biznes od
najbardziej dochodowych firm,
których właściciele zapomnieli już,
co to ciężka praca?

Od: Piotr Majewski
Temat: Siła, która poprowadzi Twój e-biznes do sukcesu

Drogi Właścicielu małego e-biznesu.

Czy nie wdaje Ci się, że jest coraz trudniej i trudniej osiągnąć sukces w Internecie? Powstaje coraz więcej firm, które działają tylko w Internecie i każdy chce odciąć jak największy kawałek z Internetowego tortu zysków dla siebie.

Czy nie wydaje Ci się, że czasami raczej walczysz, aby przeżyć i utrzymać się na powierzchni, zamiast biec do przodu? Czy nie masz wrażenia, że cała Twoja praca idzie na pokrycie kosztów biznesu i życia, tak że nie starcza Ci już na przyjemności?

Nowy Raport:
Odkryj, najczęstsze powody sukcesów
i niepowodzeń małych firm

Jakiś czas temu Jay Abraham, światowej sławy marketer, zrobił ankietę wśród kilkuset właścicieli biznesów z całego świata na temat strategii w ich biznesie. Miałem okazję wziąć udział w tej ankiecie i otrzymać w zamian jej wyniki... które są przerażające:

72% respondentów przyznało, że działa w biznesie taktycznie – skacze z kwiatka na kwiatek, gasi pożary – zamiast działać strategicznie – podążać stale w wytyczonym kierunku.

69% przyznało, że ich biznes nie ma przewidywalnego przepływu gotówki
(cashflow).

2/3 firm na świecie praktycznie codziennie
walczy z małymi kryzysami o płynność finansową.

Rezultaty są przerażające, ponieważ z doświadczenia wiem, a Ty pewnie też zdajesz sobie z tego bardziej lub mniej sprawę, że:

  1. Biznes strategiczny, tj. podążający w jednym konkretnym kierunku rozwija się szybciej, daje większy zysk, ma szansę zostać liderem branży i wymaga mniej pracy.
     
  2. Takie biznesy prowadzą głównie liderzy w branży - nie dlatego, że wtedy jest na to czas, ale dlatego, że dzięki temu stali się liderami.

Strategia w biznesie jest tym samym, czym jest plan długiej podróży. Wyobraź sobie, że wyruszasz do Brazylii kompletnie bez planu. Po prostu wychodzisz z domu tak, jak stoisz i wybierasz się do Brazylii na bieżąco obmyślając sposoby transportu, finansowania podróży itd. Jakie masz szanse, że szybko i bezpiecznie dotrzesz do celu? Znikome.

Takie same szanse na sukces ma biznes nie prowadzony strategicznie. Brak strategii to zapewne jeden z głównych powodów statystyki, która mówi, że 95% biznesów upada w ciągu 10 lat.

Czy Ty tez popełniasz te błędy w swoim e-biznesie?

Pewnie bierzesz się za wszystko, za co możesz dostać pieniądze. Nie zastanawiasz się, czy to kolejne zlecenie,projekt czy produkt pomoże w rozwoju firmy, ale tylko czy zwiększy zysk w danym miesiącu... spowalniając jego rozwój na dwa następne.

Działanie właściwe ze strategicznego punktu widzenia ma większe znaczenie niż działanie przynoszące natychmiastowy zysk

Philip Kotler, światowej sławy doradca ds. marketingu

Oto dlaczego powinieneś uświadomić sobie, że w dzisiejszych trudnych czasach tylko firmy trzymające się jasno ustalonej strategii, mogą odnieść oszałamiający sukces. Reszta będzie szamotać się od zlecenia do zlecenia.

Dzięki właściwej strategii działania, możesz osiągnąć przewagę nad konkurencją (nawet nad tymi firmami, które są dłużej od Ciebie na rynku) a Twoje produkty mogą zacząć się z miejsca sprzedawać.

Jednak…

Stworzenie i obmyślenie własnej drogi do sukcesu, może być trudne dla kogoś kto nie ma wykształcenia ekonomicznego i komu brakuje czasu na czytanie grubych książek.

Możesz poświęcić dziesiątki godzin, zanim nauczysz się jak stworzyć strategię, która prowadzi Ci sukcesu. Dodatkowo możesz wydać małą fortunę na dziesiątki „mądrych” książek, które napisane są trudnym, „akademickim” językiem.

Zamiast męczyć się nad tymi książkami, weź dzisiaj udział w szybkim kursie...

Strategia

siła, która poprowadzi
Twój e-biznes do sukcesu

Kurs ten, w praktyczny i łatwy sposób, wytłumaczy Ci od A do Z:

  • czym jest strategia biznesu,
  • jakie błędy najczęściej popełniają osoby tworzące strategie,
  • i jak określić własną unikalną strategię rozwoju e-biznesu?

Odkryj, co każdy przedsiębiorca powinien robić aby zostać liderem swojej branży.

Dzięki udziałowi w kursie "Strategia - siła, która poprowadzi Twój e-biznes do sukcesu" dowiesz się:

  • Jak stworzyć strategię dla swojej firmy?

  • Jak określić, którzy Klienci dadzą Ci największy zysk, dzięki czemu wykorzystasz swój czas tylko na najbardziej dochodowe zlecenia?

  • Co zrobić, aby prowadzić tylko skuteczny marketing i reklamę, który przyniesie Ci więcej nowych klientów?

  • Jakie są najczęstsze błędy popełniane przy ustalaniu strategii i jak ich uniknąć?

  • Czego absolutnie nie powinieneś robić przy wdrażaniu strategii?

  • Jak wygląda prawidłowo zbudowana strategia?

  • Co może powodować, że potencjalni klienci idą do konkurencji zamiast do Twojej firmy?

  • Czy powinno się zmieniać przyjętą strategię i kiedy warto to robić?

  • Czy należy dostosowywać strategię biznesu do zmieniającej się mody i gustów klientów?

  • Jak pomóc sobie w dokładniejszym określeniu strategii, dzięki zadaniu 5 prostych pytań?

  • Jak wykorzystać wiedzę o strategii w innych dziedzinach swojego życia?

Jest coś jeszcze…

Poznaj 4 elementy, które składają się
na skuteczną strategię:

Element 1 WIZJA

Czyli określenie dokąd zmierzam, co chcę osiągnąć w biznesie?

Element 2 STRATEGIA

Jak dotrzeć tam gdzie chcesz? Co mam robić, aby osiągnąć cel w który założyłem sobie w wizji?

Element 3 TAKTYKA

Metody dotarcia do celu? Jak mam osiągnąć dany cel?

Element 4 PROGRAMY

Konkretne rozwiązania

Jak sądzisz, o ile szybciej osiągniesz cel, postępując według tak przemyślanej strategii?

Oto 4 najpoważniejsze błędy dot. strategii.
Odpowiedz sobie, które Ty popełniasz:


Błąd 1

Nieokreślenie strategii.

Błąd 2

Ukrywanie swojej strategii.

Błąd 3

Myślenie, że raz zdefiniowanej strategii nie powinno się już zmienić.

Błąd 4

Zbyt szybkie rezygnowanie ze strategii (zanim zacznie przynosić rezultaty).

A co otrzymam decydując się na kurs?

Wystarczy, że wypełnisz formularz poniżej i opłacisz zamówienie i w ciągu kilku chwil będziesz mógł już zacząć opracowywać swoją strategię

Kurs zawiera:

  1. prawie 50 minut nagranego wykładu (dokładnie 49 minut i 56 sekund),

  2. 24 slajdy z najważniejszą treścią,

  3. 33 stronnicowy transkrypt wykładu w formacie PDF.

  4. specjalny kwestionariusz składający się z prostych pytań, które pozwolą Ci skupić swoje wysiłki na najbardziej dochodowych dla Ciebie działaniach biznesu.

Dodatkowo otrzymasz:

... szkolenie "Czego oczekuje od Ciebie Twój Klient" warte 47 zł za darmo

Czy wiesz, czego oczekuje od Ciebie Twój statystyczny klient?

Nie możesz po prostu spytać klienta, czego chce od Twojego produktu i za pomocą jego odpowiedzi wyznaczyć kierunku dla swojej strategii marketingowej. Ten rodzaj prostego badania daje tak duże odchylenia od stanu faktycznego, że otrzymasz fałszywy obraz. Tak samo nie możesz spytać klienta, ile chciałby zapłacić za Twój produkt.

Takie proste pytania włączają w głowie klienta alarm: „Co mam odpowiedzieć, by na tym zyskać?”

Badanie musi być przeprowadzone w oparciu o pytania podświadomie skłaniające klienta do ujawnienia swoich prawdziwych przekonań i potrzeb. Mówimy tutaj o socjotechnikach bardziej lub mniej zakamuflowanych.

Podczas tego godzinnego wykładu pokazałem krok po kroku, jak takie badania przeprowadzić za darmo.

Jak niewiele muszę zainwestować?

127 zl127 zł za

  1. wiedzę, samą w sobie wartą dużo więcej niż 127 zł,
  2. specjalny kwestionariusz z pytaniami, jakich jeszcze sobie nie zadawałeś, warty przynajmniej 47 zł,
  3. szkolenie Czego oczekuje od Ciebie Twój klient? warte 47 zł.

Zauważ, że 127 złotych to naprawdę mało za przewagę, którą może Ci dać stworzenie zwycięskiej strategii dla swojego biznesu. Pomyśl sobie jak niewielkie są to pieniądze.

Policz sobie jak niewiele więcej niż dzisiaj produktów/usług musisz sprzedać, aby zwróciła Ci się ta inwestycja. Zapewniam Cię, że już w pierwszym miesiącu od wdrożenia Twojej nowej strategii sprzedasz więcej!

Wykłady będziesz mógł odsłuchiwać kiedy tylko masz na to czas i ochotę - przez cały czas trwania dostępu do kursu. Wszystko czego potrzebujesz to głośniki i i kawałek kartki.

30 dniowy darmowy okres próbny...

Możesz wypróbować ten materiał przez 30 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz w pełni zadowolony z niego (mimo, że testowałeś go przez 30 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie email ze swoim loginem a ja zwrócę Ci wszystkie pieniądze.


pozdrawiam,
Piotr Majewski
Redaktor CzasNaE-Biznes, autor bestsellera Czas na e-biznes,
właściciel Ekademia.pl i wielu innych e-biznesów


P.S. Pamiętaj, zapisując się dzisiaj na kurs "Strategia - siła, która poprowadzi Twój e-biznes do sukcesu" otrzymujesz gotową instrukcję, jak opracować strategię, która będzie Ci wyznaczała ścieżkę sukcesu Twojej firmy.

P.P.S. Sam możesz stwierdzić, czy inwestycja zł. w możliwość zostawienia daleko w tyle konkurencji to dużo. Wystarczy, że zapiszesz się na kurs i przetestujesz go przez 30 dni. Jeżeli nie będziesz zadowolony z kursu, natychmiast zwrócę Ci Twoje pieniądze.