- masz wiedzę lub doświadczenie, za które wiesz, że ludzie są skłonni zapłacić większe pieniądze (od 500 zł w górę za tzw. "duży" kurs, konsultacje) albo wykonujesz usługi pośrednictwa, gdzie z pojedynczej transakcji otrzymujesz przynajmniej 500 zł prowizji.
- stać Cię na to, aby pracować nad budowaniem takiego biznesu przez min. 6 miesięcy zanim zaczną pojawiać się jakieś większe pieniądze, albo stać Cię na inwestowanie w reklamę przynajmniej 10 tysięcy miesięcznie.
Co będziemy robić w trakcie warsztatów?
W ramach Warsztatów zbudujemy internetowy system promocji i sprzedaży Twoich eksperckich usług i kursów oparty o opracowany i aktywnie rozwijany przez Piotr Majewski model. Model ten przewiduje:
- regularne, organiczne budowanie autorytetu w social media
- wymagające minimalną ilość zaangażowania
- bez potrzeby pokazywania życia osobistego,
- budowanie własnej listy adresowej:
- za pomocą social mediów,
- (opcjonalne, zalecane) za pomocą reklamy,
- budowanie automatycznego systemu komunikacji z listą,
- budowanie statycznego, zautomatyzowanego procesu konwersji odwiedzających stronę www na potencjalnych i rzeczywistych Klientów (zależnie od głównego produktu),
- regularnie prowadzoną kampanię sprzedażową w oparciu o zasięgi organiczne i własną listę,
- (opcjonalne, zalecane) wsparcie sprzedaży i budowania zasięgów reklamą,
- bezstresowe napisanie i wydanie książki, z której będziesz dumny (NIE piszemy gniotów)
Cały proces jest zaprojektowany tak, aby:
- w najgorszym wypadku był doskonałą wizytówką i próbką Twojego autorytetu dla potencjalnych Klientów, elementem wspierającym proces sprzedaży Twoich usług,
- w najlepszym wypadku całkowicie zastąpił potrzebę sprzedaży czasu za pieniądze i stał się Twoim głównym źródłem dochodu.
Identyczny proces wdrożony przez
Piotr Majewski w ramach
wdrożenia indywidualnego, kosztującego 200 tys. zł za wstępne, 8-miesięczne wdrożenie:
4-krotnie zwiększył sprzedaż trenera zmniejszając jego zaangażowanie z pełnego etatu (prowadzenie biznesu, prowadzenie marketingu, prowadzenie zajęć z Klientami) na 2 dni w miesiącu (nagrywanie treści na social media, prowadzenie webinaru sprzedażowego).
Naturalnie poprzednie wyniki nie gwarantują przyszłych wyników, każda sytuacja jest inna. Jest to jednak potwierdzenie możliwości takiego modelu.
Co otrzymujesz w ramach warsztatów?
- jedno całodniowe (11-18) warsztaty w Gdańsku - jedno spotkanie na osobę, nie na miesiąc. W trakcie tego spotkania opracujemy założenia strategiczne i podejmiesz decyzje, które pozwolą Ci szybko ruszyć z pracą. W spotkaniu weźmie udział maksymalnie 7 osób.
- najbliższe spotkanie: 9 czerwca, Gdańsk, start o 11:00
- kolejne spotkanie: 23 czerwca, Gdańsk, start o 11:00
- konkretne zadania do wykonania z poradnikami video, gotowymi skryptami i szablonami
- wsparcie merytoryczne:
- co tydzień, we wtorek o godzinie 11, 2-3h warsztaty na Zoom z wszystkimi uczestnikami warsztatów, podczas których uzyskasz wsparcie w przypadku pytań, problemów z wdrożeniem itp.
- możliwość zadawania pytań przed warsztatami, jeśli nie możesz na nich być,
- nagranie ze spotkań na Zoom, które odbyły się, gdy byłeś uczestnikiem warsztatów.
- następujące systemy (z możliwością zmiany na inny system w dowolnym momencie)
- system do zarządzania stroną www wraz z gotowymi szablonami i skryptami do skopiowania i uzupełnienia swoimi danymi,
- system do budowania i zarządzania listą adresową zintegrowany z systemem do budowy stron,
- system do sprzedaży wiedzy, śledzenia sprzedaży, fakturowania i komunikacji z Klientami,
- system LMS (e-learningowy) - do dostarczania kursów video i innych treści
- niezbędne do przeprowadzenia wdrożenia wsparcie techniczne do zalecanych systemów:
- wymienionych wyżej,
- reklamowych Google, Facebook i LinkedIN,
- analitycznych,
- social media,
- zarządzania procesami.
- wsparcie w postaci:
- gotowych szablonów
- stron www
- stron lądowania
- procesów tworzenia i publikacji treści, kursów
- tutoriali video
- pomocy w trakcie warsztatów na Zoom
- pomocy e-mail i na forum warsztatów
Pokażemy Ci, jak budować i obsługiwać cały taki biznes samemu lub z pomocą osób trzecich. Twoim celem powinno być oddelegowanie większości pracy osobom trzecim (pracownikom, podwykonawcom). Ponieważ dostaniesz szablony, tutoriale i procedury, będziesz mógł zlecić większość czynności komukolwiek. Ale zaproponujemy Ci też opcjonalne (dodatkowo płatne) wsparcie techniczne w postaci:
- cięcia nagrań video,
- montażu nagrań video,
- przygotowania treści do publikacji,
- przygotowania grafik do publikacji,
- publikacji treści na social media,
- publikacji treści na stronie www i platformie e-learningowej.
Koszt uczestnictwa w Warsztatach CNEB:
1000 zł netto miesięcznie (jeśli wolisz pracować indywidualnie,
przejdź tutaj) w pierwszym roku.
1000 zł netto miesięcznie + 6% od sprzedaży powyżej 20.000 zł brutto miesięcznie po pierwszym roku, jeśli będziesz chciał kontynuować współpracę.
Minimalny okres współpracy:
10 miesięcy
1 miesiąc dla pierwszych 21 osób - oznacza to, że możesz przerwać warsztaty po dowolnym miesiącu, ale miej świadomość, że nie wdrożysz tego procesu w 1 miesiąc - powinieneś poświęcić na ten proces przynajmniej kilka miesięcy.