Jak błyskawicznie
zwiększyć sprzedaż
o 100%, a oglądalność
strony www o 150%?



Piotr MajewskiOD: Piotr Majewski, redaktor CzasNaE-Biznes
TEMAT: Zapraszam na 2dniowe warsztaty z budowania skutecznych i użytecznych stron www...

Drogi Właścicielu Strony WWW,

Czy wiedziałeś, że:

91% Internautów poddaje się po 3 nieudanej próbie - logowania, rejestracji, zakupu itd.!

25% Internautów zrezygnuje z Twoich usług, jeśli Twoja strona nie jest użyteczna!

Poprawa użyteczności strony www może zwiększyć sprzedaż o 100%, a oglądalność strony o 150%!

Zmiana nagłówka na stronie główniej może zwiększyć sprzedaż o 200%!

Nawet drobne zmiany na stronie z łatwością mogą podnieść sprzedaż od kilkunastu do kilkuset procent!

Takie wyniki możesz osiągnąć samodzielnie, jeśli będziesz wiedział:

  1. Jak testować skuteczność Twojej strony www?
  2. Co testować na Twojej stronie www?
  3. Jak budować strony www, które będą zachęcały do odwiedzin?
  4. Jak generować sprzedaż oraz rejestracje na stronie www?
  5. Jak poprawić użyteczność strony www?
  6. Jak testować użyteczność strony www?
  7. Jakie elementy muszą być na Twojej stronie www?
  8. Jakich elementów nie może być na Twojej stronie www?

Takich pytań jest więcej. Gdy poznasz na nie odpowiedzi, będziesz mógł samodzielnie wykonać większość pracy, albo z łatwością zlecić ją pracownikowi.

Myśl w kategoriach roku...

Być może podniesienie skuteczności Twojej strony www o 100% nie specjalnie Cię podnieca. Rozumiem to, to tylko numerki. Mam więc dla Ciebie proste ćwiczenie:

Zastanów się, ile W SKALI ROKU pieniędzy generuje Twoja strona www - w postaci sprzedaży bądź pozyskanych klientów.

Pomnóż to razy dwa.

Teraz odpowiedz sobie: czy warto wykorzystać kilka darmowych usług i trochę pogrzebać w Twojej stronie, aby zarobić o tyle więcej?

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, czytaj dalej.

Zapraszam na 2dniowe warsztaty z budowania skutecznych i użytecznych stron www...

9 i 10 stycznia (sobota i niedziela) w Gdańsku odbędą się warsztaty z zakresu budowania skutecznych i użytecznych stron www w ramach 10 miesięcznych warsztatów Interentowy Milioner. W ramach tych warsztatów:

2 dni szkoleń i warsztatów

Podczas tych 2 dni wykorzystam całą moją wiedzę, aby pomóc Ci jak najbardziej zwiększyć skuteczność Twoich stron

W ciągu 2 dni omówię strony www uczestników warsztatów. Zastanowimy się, co można w nich natychmiast poprawić, co należałoby przetestować i jak to zrobić.

Od ponad 7 lat maniakalnie testuję skuteczność moich stron www. Sam zbudowałem narzędzie podobne do Google Website Optimizer zanim jeszcze ono powstało. A gdy GWO zostało upublicznione, zacząłem prowadzić na nim wszystkie moje testy.

Testowanie strony www i podnoszenie ich skuteczności mam w małym palcu. W historii mojego e-biznesu prowadziłem testy od najprostszych do takich, które do maksimum wykorzystywały możliwości narzędzi takich, jak Google Website Optimizer. W tym czasie poznałem szereg pułapek, na które narażony jest każdy nawet średniozaawansowany marketer.

Podczas tych 2 dni wykorzystam całą moją wiedzę, aby pomóc Ci jak najbardziej zwiększyć skuteczność Twoich stron. Pokaże Ci, jak zainstalować na Twojej stronie narzędzia do testowania jej skuteczności oraz jak skonfigurować unikalne narzędzie do prowadzenia testów użyteczności.

2 dni to zdecydowanie za mało, aby nauczyć Cię całej teorii z zakresu testowania, optymalizacji skuteczności i użyteczności stron www. Dlatego przed warsztatami otrzymasz ode mnie:

DVD Skuteczna i Użyteczna Strona WWW

12 h 53 min wykładów nt. testowania, optymalizacji i budowania skutecznych oraz użytecznych stron www.

Na płycie tej znajdziesz niezbędną wiedzę nt. tworzenia skutecznych i użytecznych stron www. Dzięki zawartym na tej płycie materiałów będziesz potrafił zbudować stronę, która skuteczniej niż dotychczas będzie konwertowała odwiedzających na Potencjalnych Klientów, Klientów, Kontrahentów lub Czytelników i tzw. Leady.

Im Twoja strona będzie bardziej skupiona na oczekiwanym rezultacie, tym lepszy ten rezultat będzie. Każdą, krytyczną dla biznesu, stronę www należy optymalizować poprzez testowanie różnych rozwiązań. Materiały na tej płycie nauczą Cię testowania i optymalizacji stron www.

Aby strona była skuteczna, musi być też użyteczna - czyli przyjazna dla odwiedzającego i intuicyjna. Z materiałów na tej płycie dowiesz się, jak zbudować stronę użyteczną, jakich rozwiązań graficznych i projektowych należy używać, jakich należy unikać.

Spis zawartości płyty

Wykłady podstawowe (5 h 26 min):

  • 01 Branding - Najwazniejsza decyzja marketingowa (1 h)
  • 02 Branding w Internecie (1 h 26 min)
  • 03 Strona www a strategia (1 h 24 min)
  • 04 Uzytecznosc stron www (1 h 36 min)

Wyklady dodatkowe (5 h 57 min)

  • Analiza Badania Marketingowego (43 min)
  • Analiza Wartosci Odwiedzajacych (21 min)
  • Domeny i Sklepy Interentowe (49 min)
  • Efnetica - Analiza Stron (13 min)
  • Mapy Mysli Flycatcher Page i Testowanie Stron (1 h 14 min)
  • Testowanie i Optymalizacja Stron (55 min)
  • Video na stronie (51 min)
  • Wyszukiwarka na Stronie (29 min)
  • Zdjecia na stronie (12 min)
  • Zmiany na Ekademii (6 min)

Prezentacje multimedialne (1 h 29 min)

  • Google Analitycs - testowanie - cz.1 (23 min)
  • Google Analitycs - testowanie - cz.2 (22 min)
  • Google Website Optimizer - testowanie - cz.1 (21 min)
  • Google Website Optimizer - testowanie - cz.2 (23 min)

Nie znajdziesz bardziej rozbudowanej materiału nt. budowania skutecznych stron www w Polsce.

Wartość: 497 zł

Ile to będzie kosztowało?

Zacznijmy od tego, że takiego szkolenia nie ma na rynku, więc jego wycena nie jest łatwa. Wyceniając to szkolenie kierowałem się różnymi faktami:

  1. szkolenia z zakresu budowy stron kosztują około 1000 zł za 1 dzień. Mówimy o samej budowie, bez tematów skuteczności i użyteczności.
  2. badanie użyteczności strony www kosztuje od 2000 do 5000 zł za stronę... pokażę Ci, jak przeprowadzić takie badanie.
  3. optymalizacja skuteczności strony www kosztuje... znacznie więcej - zwykle jest wypadkową rocznych obrotów!

Gdy dodałem do tego fakt, że:

Łącznie spędzimy razem (na żywo i wirtualnie podczas słuchania moich wykładów) prawie 30 godzin, czyli równowartość 5 pełnych dni szkoleniowych.

Uznałem, że w tym unikalnym szkoleniu wartym od 3000 do 5000 zł będziesz mógł wziąć udział za...

1297 zł jeśli opłacisz udział do końca 2009 roku
1497 zł jeśli opłacisz udział między 1 a 9 stycznia 2010 r.

Jeśli nie możesz uwierzyć w tak niską cenę, pociesz się, że ja też w to nie wierzę.

do zobaczenia na szkoleniu,
Piotr Majewski

redaktor CzasNaE-Biznes,
właściciel Ekademia.pl
więcej o moim doświadczeniu.

Zapisy wstrzymane