? Wiedza 3 Złote Zasady Sukcesu w Internecie
Piotr Majewski

3 Złote Zasady Sukcesu w Internecie

Internet się cały czas zmienia... ale pozostaje taki sam. Pojawiają się nowe serwisy, aplikacje, metody, techniki... ale pewne fundamentalne zasady się nie zmieniają. Skąd o tym wiem?

Gdy w 2000 r. zaczynałem publikować CzasNaE-Biznes, napisałem 2 artykuły nt. budowania biznesu z pomocą Internetu. Pierwszy Gdzie nie ma pieniędzy w sieci? artykuł rozliczał się z popularnymi metodami "zarabiania pieniędzy". I chociaż dzisiaj te metody na szybki zarobek albo szybkie zbudowanie marki w internecie są inne, to są one tak samo nieskuteczne.

Cały mój wywód podsumowałem tak:

Internet jest takim samym rynkiem jak każdy inny, a co za tym idzie, trzeba dużo albo nawet więcej pracować na SUKCES

Piotr Majewski
GDZIE NIE MA PIENIĘDZY W SIECI?

Dzisiaj brzmi to, jak banał, ale w 2000 roku niemalże wszyscy (media, eksperci, inwestorzy, przedsiębiorcy itd.) mówili o Nowej Ekonomii/ Nowej Gospodarce - ułudzie, która NIGDY nie istniała. Dzisiaj słowo "Internet" możesz zastąpić nazwą najnowszej sieci społecznościowej albo technologii, która ma tym razem ułatwić każdemu szybkie osiągnięcie rezultatów.

TikTok, Crypto. Przykłady tego typu serwisów/ technologii, które niektórzy promują jak skrót do sukcesu, można mnożyć. Zawsze jednak sukces sprowadza się do tego samego...

Złote Zasady Sukcesu w Internecie

Dwa tygodnie po moim pierwszym artykule napisałem jego kontynuację. Tym razem zatytułowaną: Gdzie są pieniądze w sieci?. W tym drugim artykule, napisanym we wrześniu 2000 roku wymieniłem 3 rady dla przedsiębiorców, które działają DO DZISIAJ:

1. Warunkiem SUKCESU są: dobry produkt, na który jest popyt i zbudowanie zaufania klientów.

2. NIE SZUKAJ RYNKU DLA PRODUKTU!! RÓB ODWROTNIE!!

3. Pisz o tym, co już wiesz, a co może być dla innych pomocne

Dzisiaj do słowa "pisz" dodaję "mów/nagrywaj". Reszta się nie zmienia.

Misja CzasNaE-Biznes

CzasNaE-Biznes od 2000 roku pomaga ekspertom budować biznesy wokół ich wiedzy z wykorzystaniem marketingu internetowego.