Abonament do 2017-09-17

Poznaj te 5 sekretów budowania dochodowych e-biznesów za 1000 zł (lub mniej) bez wsparcia medialnego...

Oto prawdziwa historia sukcesu, który narodził się dzięki szczęściu, mądrym decyzjom i zastosowaniu najlepszych technik marketingowych (dowiesz się o nich w tym raporcie):

Pod koniec 2002 roku, będąc studentem pierwszego roku, podjąłem decyzję o założeniu własnej firmy. Wcześniej bowiem zrobiłem badanie, które upewniło mnie, że firma będzie zarabiać.

Mimo braku kapitału, od pierwszego miesiąca istnienia, firma zarabiała. Przez kolejne lata moja firma rosła w tempie 100% rocznie dając mi pełną niezależność finansową, którą wykorzystałem wkrótce na założenie rodziny.

W drugim pełnym roku działalności miałem 100 tysięcy sprzedaży. Ponadto 100 tysięcy zysku w 3 roku!

Dzisiaj piszę do Ciebie ten list, aby zdradzić Ci, co zagwarantowało mi sukces i jakie badanie zapewniło powodzenie mojej firmie mimo braku doświadczenia i pieniędzy na inwestycję...

Piotr Majewski,
redaktor CzasNaE-Biznes
właściciel kilkudziesięciu różnych serwisów

 

Pomyśl tylko.

Czy też chciałbyś stworzyć, nie posiadając pieniędzy lub posiadając ich niewiele, e-biznes, który będzie tak przełomowy jak Google czy Nasza-klasa, który będzie się sam rozwijał i promował, a klienci będą chętnie kupowali?

Każdy z nas marzy o takim biznesie. Ja też miałem takie marzenia i cały czas je mam. Mówiłem sobie:

Jeśli tylko wpadnę na ten właściwy pomysł na biznes i z nim wystartuję, to wszystko pójdzie gładko, klienci będą sami kupowali i stanę się sławny jak Popowicz i twórcy Naszej-klasy.

Być może Tobie też zdarzyło się, że wpadłeś na pomysł na biznes, który wydawał Ci się doskonały. Twoi znajomi zapytani co o nim myślą byli zachwyceni albo przynajmniej im się podobał. Następnie próbowałeś go wdrożyć w życie. Może zrobiłeś stronę www, może zacząłeś tworzyć produkt i gdy coraz bliżej byłeś startu, coraz trudniej Ci szło. A gdy w końcu pokazałeś swój produkt albo swoją stronę www światu... nic się nie stało. Nikt się nie zainteresował. Biznes nie wypalił.

Są 3 prawdy o e-biznesie, które ponad wszelką wątpliwość poznałem te wszystkie lata od 2000 r. działania w Internecie:

  1. Wszystkie sławne duże e-biznesy dostały w którymś momencie poważne wsparcie od inwestorów (Google, Skype), albo od mediów (Nasza-Klasa)i dzięki temu tak się rozrosły.
  2. Świat sam nie reaguje na genialne rzeczy, jeśli nie stanie się coś, co je wypromuje. Dlatego w Twoim biznesie Klienci się nie pojawiają falami, jak zakładałeś (lub dopiero zakładasz) i wszystko idzie baaaaaaardzo powoli. Nie ważne, jak wspaniałe jest to, co zrobiłeś (lub zrobisz). Bez odpowiedniego marketingu nikt się o tym nie dowie.
  3. Zanim e-biznes dostanie poważny zastrzyk pieniędzy (o ile tego będziesz chciał), może wprowadzić Cię do 2% najlepiej zarabiających Polaków nadal będąc małym... pod warunkiem, że wdrożysz poniższe Zasady.

Prawdopodobnie Twój e-biznes rozwija się bardzo powoli i chciałbyś to zmienić. To dobrze, bo jest to możliwe. Są takie, jak mój i wielu moich Klientów, które rosną na początku w tempie 100% rocznie dając swoim właścicielom pieniądze, o których wcześniej nie marzyli. Właścicieli tych małych e-biznesów, które odnoszą sukces, łączy kilka sekretów, które pojawiły się w mojej historii.

Oto Sekrety e-biznesmenów, którzy bez pieniędzy i wsparcia mediów tworzą bardzo dochodowe, rozwijające się e-biznesy:

Nowy Raport:
Dowiedz się, jak stworzyć mały, dochodowy i dynamicznie rozwijający się e-biznes za 1000 zł (lub mniej) bez wsparcia medialnego

Piotr MajewskiOD: Piotr Majewski, redaktor CzasNaE-Biznes
TEMAT: Poznaj sekret budowanie dochodowych e-biznesów za grosze

 

Drogi (Przyszły) E-Biznesmenie,

Jeśli myślisz, że dochodowy e-biznes można zbudować tylko mając do dyspozycji dziesiątki albo chociaż tysiące złotych i wsparcie medialne, jesteś w błędzie. Oto Sekrety budowania dochodowych e-biznesów za grosze:

SEKRET #1: Dostęp do praktycznej wiedzy nt. e-marketingu i e-biznesu

Zanim wysłałem pierwszy biuletyn, przez 2 lata czytałem CODZIENNIE, jadąc autobusem do liceum zadrukowane maczkiem strony z amerykańskimi biuletynami. Nie przestałem czytać, gdy swój e-biznes rozpocząłem. Cały czas dzieliłem się swoją wiedzą - po jej przetestowaniu na polskim rynku - z moimi czytelnikami tworząc w rezultacie bazę wiedzy obejmującą kilkanaście tysięcy stron A4 wiedzy o e-biznesie i e-marketingu.

Dzisiaj nie czytam już darmowych biuletynów. Nie mam na to czasu. Dzisiaj kupuję programy szkoleniowe za 1000-2000 dolarów za sztukę od takich geniuszy marketingu, jak Jeff Walker, Eben Pagan, Frank Kern, Ryan Deiss itd. Jeden taki program pozwolił mi zarobić w ciągu pół roku 250 tysięcy złotych mimo iż przerobiłem 2 z 6 modułów!

Moja firma się nadal rozwija, ponieważ ciągle zdobywam wiedzę. Nieustająca edukacja to PIERWSZY SEKRET. Cały czas przekazuję ją też moim czytelnikom po przetestowaniu jej w Polsce lub przynajmniej przełożeniu na polskie realia.

SEKRET #2: Budowanie listy i bezpłatne lub bardzo tanie metody promocji

Przez wszystkie lata działalności praktycznie nie reklamowałem się za pieniądze. Zamiast wydawać pieniądze na reklamę, wydawałem je na wiedzę nt. darmowej promocji w Internecie. Od Amerykanów nauczyłem się też, że NAJWAŻNIEJSZE w biznesie jest budowanie listy adresowej. Dlatego na mojej pierwszej, amatorskiej stronie umieściłem od razu możliwość zapisania się na moją listę.

W ten sposób zbudowałem serwisy z rosnącą stale oglądalnością i samoistnie rosnącą, bazę adresową z 60 000 czytelników, która generuje rocznie pół miliona złotych dochodu.

Jeśli skupisz się na prostych metodach promocji i budowaniu swojej listy adresowej, nie będziesz potrzebował gotówki na reklamę. Internet to potężne medium z nieograniczonym potencjałem promocyjnym, który każdy może wykorzystać, jeśli poświęci tylko czas i będzie miał odpowiednią wiedzę.

SEKRET #3: Proste, ale wszystko mówiące badania marketingowe

Gdy byłem na studiach wszyscy oblewali statystykę. Ja nie. Ja będąc zafascynowany liczbami, zanim stworzyłem firmę i zanim wprowadziłem opłaty do serwisu, który przez 2 lata był darmowy, przeprowadziłem badanie. Badanie to powiedziało mi za ile mam sprzedawać dostęp do mojego serwisu i że są na to chętni. Dzięki temu badaniu od pierwszego miesiąca moja firma zarabiała, a jej obroty rosły w tempie 100% rocznie.

Od Amerykanów nauczyłem się też, że jeśli prowadzisz mały e-biznes w oparciu o własne poglądy a nie badania marketingowe, poniesiesz klęskę.

Dzisiaj są darmowe i bardzo tanie narzędzia, które (mając odpowiednią wiedzę) nawet największy laik może wykorzystać do przeprowadzenia badania, które powie mu prawdę o jego pomyśle na e-biznes lub pomyśle na nowy produkt.

Jeśli sądzisz, że robię dzisiaj badania, które wymagają ode mnie obliczeń statystycznych, to jesteś w błędzie. Od tamtego razu w 2002 roku ani razu nie obliczałem sam wskaźników statystycznych. Są na rynku darmowe programy, które robią to za mnie.

Czy wiedziałeś, że Google ma narzędzia, które powiedzą Ci dzisiaj, od razu, czy jest zapotrzebowanie na Twój pomysł, jak duże jest to zapotrzebowanie, czy ludzie zarabiają w tym temacie pieniądze, czy jest to rynek rosnący i pomoże Ci zmierzyć, które podejście, która oferta jest skuteczniejsza?

SEKRET #4: Możliwość wymiany doświadczeń z innymi e-biznesmenami

Przeczytałem kiedyś, że biznesu nie robi się z klientami, ale z partnerami. Najwięksi geniusze biznesu, jak Ford, otaczali się genialnymi ludźmi - często mądrzejszymi niż oni sami, aby budować wielkie biznesy. Oni wiedzieli, że bez wsparcia doświadczonych doradców nie da się robić biznesu.

Jedną z najmądrzejszy rzeczy, jaką zrobiłem w swojej karierze było stworzenie zamkniętego forum, na którym razem z innymi e-biznesmenami wymienialiśmy się swoimi doświadczeniami nt. e-biznesu.

Wymiana doświadczeń z innymi właścicielami e-biznesów jest bezcenna i nie da się jej zastąpić niczym innym. Nie pomoże Ci przeczytanie nawet wszystkich mądrych książek na dany temat. Sama wiedza nigdy nie da Ci pełnego obrazu, jeśli nie porozmawiasz z ludzmi z Twojej branży, potencjalnymi klientami i ludźmi stojącymi z boku, ale z ciekawymi spostrzeżeniami.

SEKRET #5: 1000 zł

Na swój e-biznes wydałem mniej niż 2000 zł na różne opłaty administracyjne, proste konto www i domenę. Ale wtedy nie było obniżonego ZUSu przez 2 lata prowadzenia działalności. Nie było wparcia z Urzędów Pracy, nie było prostych i przy tym darmowych lub przynajmniej bardzo tanich systemów do tworzenia stron www i e-mail marketingu. Nie można było kupić konta www i domeny za grosze w pierwszym roku.

Dzisiaj może kupić domenę za darmo lub za kilka złotych za pierwszy rok, założyć serwis www w kilka minut i nie płacić za niego w pierwszym roku, stworzyć własną listę adresową za darmo.

Jeśli tylko wiesz które narzędzia i jak je wykorzystać (wiedza!), możesz zbudować dochodowy e-biznes poświęcając niemal wyłącznie swój czas.

Zdecydowania większość nowych e-biznesów upada, ponieważ ich właściciele robią biznes po omacku!

Badania prowadzone w Polsce nad upadającymi biznesami pokazują, że ich właściciele nie dbają o płynność, zbyt wiele inwestują, nie dbają o własną edukację i podejmują krytyczne decyzje opierając się na własnych i ew. znajomych przekonaniach zamiast na badaniach i doświadczeniach innych przedsiębiorców.

Zastanów się. Czy warto jest robić e-biznes bez odpowiedniego wsparcia, gdy czasami zmiana jednego zdania na stronie www potrafi zwiększyć skuteczność sprzedaży o 100%? Powiem więcej. Czasami usunięcie JEDNEGO SŁOWA może zwiększyć skuteczność strony o 30%!

Jeśli nie jesteś fanatycznym testerem i nie masz wparcia specjalistów od użyteczności stron www i marketingu mogę z całą pewnością stwierdzić, że niewielkie modyfikacje Twojej strony www, Twojego produktu (choćby samej nazwy) i Twojego pomysłu na e-biznes (np. jego grupy docelowej) mogą skończyć się 2krotnie wyższym dochodem na koniec roku.

Wiesz jakie to modyfikacje? Ja wiem i chcę Ci tę wiedzę, oraz wiedzę na setki innych równie ważnych kwestii przekazywać każdego miesiąca rozwoju Twojego e-biznesu.

Drobna inwestycja, która rozwiąże Twoje problemy i pomoże Ci zbudować dochodowy e-biznes...

Zastanów się jak bardzo zwróciłaby Ci się drobna inwestycja, która da Ci dostęp każdego do:

1: Praktyczna wiedza

Mam dla Ciebie BIBLIOTEKĘ wiedzy poruszającej strategiczne zagadnienia e-biznesu, taniej i skutecznej promocji i reklamy, metod prowadzenia badań marketingowych z przykładami i inne zagadnienia emarketingu.

PDF

28 TYGODNIOWY KURSU E-BIZNESU, który przeprowadzi Cię za rękę od samego pomysłu na e-biznes, poprzez jego budowę, promocję, sprzedaż produktów i usług aż po reklamę.

Otrzymasz 17 e-booków w 28 częściach

Wartość rynkowa: 289 zł

Text

Baza kilkuset praktycznych artykułów nt. e-biznesu i e-marketingu. Przez lata publikowania CzasNaE-Biznes napisałem setki stron artykułów. Z połowy tych artykułów napisałem w 2007 r temu bestseller "Czas na e-biznes" wydany przez księgarnię Helion. Dam Ci dostęp do wszystkich archiwalnych (co jakiś czas aktualizujemy je, aby były nadal przydatne) i nowych artykułów.

Wartość rynkowa: 297 zł

Zróbmy małe podsumowanie:

Otrzymasz wiedzę i wsparcie, za które normalnie zapłaciłbyś przynajmniej 586 zł.

To jest wartość rynkowa, jeśli WARTOŚĆ RZECZYWISTA dostępu do tych treści i ludzi, jeśli postanowisz je wykorzystać, wynosi przynajmniej 1/5 Twoich aktualnych rocznych dochodów.

A jeśli nie masz jeszcze żadnych dochodów? No to już wiesz, dlaczego tak jest i jak to zmienić:

{ORDER:white}

Jest jeszcze coś...

Gdy dołączysz do grona CzasNaE-Biznes nauczysz się:

  1. Skąd wziąć pomysł na e-biznes z gwarancją zainteresowania ze strony klientów?
  2. Jak zweryfikować i wzmocnić szansę na sukces Twojego pomysłu na e-biznes?
  3. Jak przygotować strategię e-biznesu bez pisania wielostronicowych biznes planów?
  4. Jak prosto i szybko przeprowadzić badania marketingowe, które odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości, zanim?
  5. Jak robić e-biznes tak, aby nie upadł w ciągu pierwszych 5 lat?
  6. Jak promować się w Internecie nie mając nawet złotówki na reklamę ze skutecznością często znacznie przekraczającą skuteczność typowych reklam?
  7. Jak pozycjonować swoją stronę www w wyszukiwarkach aby utrzymywała się na wysokich pozycjach przez lata?
  8. Jak i gdzie reklamować się z zyskiem i minimalnym ryzykiem straty?
  9. Jak za darmo testować Twoje strony www i reklamy, aby za darmo zwiększyć ich skuteczność i roczne dochody?
  10. Jak budować i zarządzać listą adresową, która zapewni Ci stały dochód gotówki nawet, jeśli nie będziesz miał pieniędzy na reklamę i czasu na promocję?
  11. Jak pisać e-mailingi, oferty na stronę www, reklamy i oferty współpracy, aby klienci i partnerzy nie mogli się nim oprzeć?
  12. Jak przygotowywać i prowadzić akcje promocyjne, które w krótkim czasie przyniosą Ci nawet wielokrotność miesięcznych dochodów?
  13. Jak budować strony www, które są skuteczne, zachęcające i użyteczne dla Internautów?
  14. Jak budować strony www, które skłaniają do częstych powrotów?
  15. Jak zwiększyć sprzedaż i wartość zakupów w sklepach internetowych oraz na aukcjach internetowych?
  16. Jak za grosze zbudować markę, która będzie przyciągała klientów, jak magnes?
  17. I wiele wiele innych rzeczy...

Ponadto:

  1. Poznasz najlepsze narzędzia dla e-biznesu, których osobiście używam w swoich e-biznesach.
  2. Będziesz miał dostęp do praktyków e-biznesu, którzy pomogą Ci podjąć trudne decyzje, wskażą błędy i właściwą drogą a być może staną się Twoimi partnerami w biznesie.

Podsumowując, dzięki CzasNaE-Biznes:

  1. Poznasz sprawdzone na polskim rynku narzędzia wykorzystywane przez najskuteczniejszych e-biznesmenów.
  2. Otrzymasz wiedzę niedostępną nigdzie indziej w Polsce, ponieważ łączy ona bardzo drogie kursy z USA z doświadczeniem we wdrażaniu tej wiedzy w Polsce, na polskim rynku i z polskimi klientami.
  3. Znajdziesz się w klubie świadomych i pomocnych przedsiębiorców, którzy też mają swoje e-biznesy i których wiedza jest bezcenna.

Całą tą praktyczną i gotową do natychmiastowego użycia wiedzę, kontakty i narzędzia otrzymują Abonenci:

CzasNaE-Biznes

Ty też możesz do nas dołączyć... jeśli tyko znajdujesz u siebie 2 poniższe cechy:

  1. Prawdziwa, szczera chęć stworzenia e-biznesu i uzyskania pełnej, prawdziwej i trwałem niezależności finansowej.
  2. Wiara, że trwałego biznesu nie buduje się jednym dobrym pomysłem, ale ciągłymi ulepszeniami, które możliwe są dzięki praktycznej, sprawdzonej wiedzy opartej na cudzych doświadczeniach i błędach.

Zostań Abonentem CzasNaE-Biznes dzisiaj. Zamów dostęp:

 

{ORDER:}

 

Do zobaczenia w środku i usłyszenia na naszym forum,
Piotr Majewski
autor bestsellera „Czas na e-biznes
właściciel zbyt wielu e-biznesów, aby je wymieniać

P.S. Być może obawiasz się, że wydane na Twój e-biznes pieniądze i poświęcony czas zostaną stracone.

Być może kalkulujesz, że biznes, który właśnie robisz może nie wypalić, więc zamiast porządnie do niego przysiąść z odpowiednią wiedzą i technikami chwytasz się wielu czasami bardzo różnych pomysłów na raz.

Być może nie chcesz się przyznać do myśli, że to, co robisz może nie mieć sensu i być skazanym na porażkę.

Jeśli takie myśli chodzą Ci po głowie... nie jesteś sam. Znam to.

Przeszedłem przez to i potrafię sprawdzić i z ogromną pewnością odpowiedzieć sobie na takie pytania i wątpliwości. Podzielę się z Tobą moimi wszystkimi doświadczeniami - nie rób e-biznesu sam, na czuja.

P.P.S. Nie będę Cię prosił, abyś mi zaufał na słowo. Nie ma takiej potrzeby, ponieważ moja pewność w wartość tej wiedzy i pomocy pozwala dać Tobie 30 DNIOWĄ GWARANCJĘ SATYSFAKCJI


Piotr Majewski


Do Ciebie należy teraz podjęcie jednej prostej decyzji:

{ORDER:clean}