Piotr Majewski

W tym artykule mam podsumowałem moje wypowiedzi w dyskusji 'Jak zarabiać na reklamach', która miała miejsce na grupie dyskusyjnej pl.comp.www

Piotr Majewski

Najważniejszym problemem związanym z ofertą, wyłączając jej pisanie, jest fakt, że niewielu potencjalnych klientów przeczyta ją w całości...

Piotr Majewski

Odpowiednia komunikacja z klientami, firmami współpracującymi i resztą środowiska, to jeden z podstawowych czynników sukcesu. Zbudowanie więzi z klientem opartej na zaufaniu powinno być Twoim prioryte

Piotr Majewski

FAQ e-wizytówki odpowiada na trzy zasadnicze pytania dotyczące Tworzenia Stron WWW będących e-wizytówkami. Czym są? Co muszą mieć? Czego nie mogą mieć?

Piotr Majewski

Sekret e-booków to zerowe koszty produkcji. Tym artykułem udowodnię tą tezę i przy okazji cześciowo wypełnię moją obietnicę opisania szczegółowo każdego z aspektów e-biznesu opartego na e-ksiażce.

Piotr Majewski

e-Ziny i newslettery to najtańsza i efektywna metoda budowania więzi z klientem i promocji nowych produktów. Każdy szanujący się serwis ma newslettera, lub wydaje e-zina... to nie jest to samo.

Piotr Majewski

Ludzka pamięć to najbardziej nieprzewidywalny nośnik informacji. Dlaczego więc powierzamy ludzkiej pamięci pamiętanie o ważnych zadaniach?

Piotr Majewski

Onet.pl zrobił upgrade! W końcu wyszukiwarka Onet.pl faktycznie wykorzystuje antyspam. Razem z nowymi algorytmami tworzącymi ranking, Onet.pl domyślnie włączył nową wersję Filtru Rodzinnego...

Piotr Majewski

Portali i wortali w Polsce pojawia się coraz więcej. Zdaje się, że już nic nowego nie da się wymyślić. A jednak....

Piotr Majewski

Piotr Buller z Bydgoszczy wykazał się wytrwałością i znalazł sposób na uzyskanie polskich znaków w kodzie źródłowym JavaScript pobieranym z pliku zewnętrznego.