Piotr Majewski
Jest kwiecień 2015 r. Google grozi mi, że jeśli nie zmienię strony, wywalą mnie z indeksu. A ja za nic jej nie chcę zmieniać, bo mam od 10 lat 1 miejsce. Ostatecznie jednak, dzień przed ultimatum wprowadzam żądane zmiany i z niepokojem wgrywam na serwer nową wersję. Mija rok i okazuje się, że zmiana ta spowodowała spadek ruchu i drastyczną zmianę skuteczności strony. pokaż więcej...
CzasNaE-Biznes

Mam nadzieję, że wysyłanie biuletynu w sobotę nie stanie się tradycją. Sporo się jednak dzieje i tak znowu wyszło. Za to środę (zgodniem z planem "4dniowy tydzień pracy") udało mi się spędzić w domu... przeziębienie trochę pomogło Puszczenie oczka

Piotr Majewski
Co jakiś czas pojawia się w polityce pomysł, aby zabronić handlu w niedzielę. Pomysł ten skutecznie odciąga uwagę wszystkich od realnych problemów i generuje polityczne wojny, których nie da się wygrać... właściwie nie trzeba ich wygrywać. Nie trzeba zabraniać handlu w niedzielę, bo w niedzielę nie warto* handlować i zaraz Ci to udowodnię... pokaż więcej...
Piotr Majewski

Dlaczego dla niektórych sklepów z laptopami nie ma znaczenia, jakiego laptopa kupisz? Jak łatwo podwoić zyski w sklepie internetowym?

Piotr Majewski

Wstajesz rano, jest święto, ale zerkasz na maila, a tam raport z usługi monitorującej serwer: procesor niebezpiecznie obciążony. Była próba ataku. Jak się przez czymś takim zabezpieczać?

Piotr Majewski

Poznaj sprytny sposób sprzedaży, który zbudował potęgę McDonald's...

CzasNaE-Biznes

OK, trochę oszukałem z tą datą, bo jest już 13ty. Staram się ograniczać pracę w weekend. Sprawdzam nawet, czy dam radę zrobić sobie dodatkowy dzień weekenu w środę - nawet kosztem popracowania w pon, wt, czw i pt dłużej.

Piotr Majewski

Czyli najbardziej niebezpieczny moment w rozwoju startupu przez zespół/osobę, który robi to za pieniądze z innego biznesu/pracy.

Piotr Majewski

Jeśli całą swoją energię skupiasz na zwiększaniu sprzedaży, nie zdziw się, gdy konkurencja usunie Cię z rynku. W trakcie tego nagrania poznasz fragment modelu SMB+I, który pomaga stworzyć biznes odporny na takie zagrożenia, jak walka cenowa czy konkurencja kradnąca pomysły