Piotr Majewski
Przez wiele lat pracowałem w domu i były to dla mnie bardzo kreatywne okresy. Ale odkąd mam syna, praca w domu pod jego obecność to nie praca. Dziecko chce i zasługuje na uwagę. Nic z tym nie zrobisz. Za każdym razem, gdy próbuję pracować w domu, gdy jest w pokaż więcej...
Piotr Majewski

Przetestowałem dla Was kilka różnych mikrofonów - dynamiczny, pojemnościowy, mikrofon USB, bezprzewodowy nagłowny, bezprzewodowy krawatowy, zestaw nagłowny USB.

Piotr Majewski

Mam jeden produkt firmy Krüger&Matz i go bardzo lubię. Dlatego obejrzałem Twój ponad godzinny wykład wygłoszony na Wydziale Zarządzania UW pt. "Sukces - dlaczego nie chcesz go osiągnąć". I po tym wykładzie, gdybym autentycznie nie lubił tego produktu i gdyby nie był to prezent, to bym go wyrzucił na śmietnik.

Piotr Majewski

Podziękowania, życzenia i dobra rada dla moich Klientów, Czytelników, Partnerów i Współpracowników.

Piotr Majewski

Przełom roku to doskonały moment na przemyślenie swojego biznesu i strategii - o ile jakąś masz. Najważniejszym elementem decydującym o Twojej strategii jest decyzja, jaki typ biznesu prowadzisz. Na pewną ją podjąłeś… chociaż jest duża szansa, że nieświadomie.

Piotr Majewski

Zobaczcie to video. Pokazuje doskonale, jak wykorzystano w procesie promocji/sprzedaży 2 środkowe elementy mojej metody 4PRO zaprezentowanej na MtC...

Piotr Majewski

Jak skalować biznes SaaS aż do wejścia na giełdę, jak rozliczać się z Klientami - na procent czy abonament? Jak i czy rozliczać wdrożenie?

Piotr Majewski

Wracam właśnie pociągiem z bardzo ciekawego spotkania. Podróż w jedną i drugą stronę trwa ponad 5h, więc wykorzystałem ten czas na ponowne przesłuchanie...

Piotr Majewski

Po oszacowaniu w oparciu o budżet, ale jednak "na oko" ceny szkolenia oraz strategii podwyżek trzeba zweryfikować, czy mieliśmy rację. Robienie biznesu "na oko" to proszenie się o problemy. Są 3 metody, aby zweryfikować nasze założenia co do ceny.

Piotr Majewski

Właściwie dobrana cena potrafi zdecydować o sukcesie lub porażce produktu. Ze szkoleniami i produktami informacyjnymi jest tak samo. Właściwy dobór ceny jest bardzo ważny przy każdym produkcie informacyjnym… ale przy szkoleniach na żywo wręcz krytyczny.