Piotr Majewski

Emocjonalne decyzje podejmuje 95-98% konsumentów. Emocje są najważniejsze i to one zwykle sprzedają najlepiej. Jednak warunkiem koniecznym poprawnego działaniaemocji jest...

Piotr Majewski

W pierwszej części tej serii opisałem bardzo skuteczną - prawdopodobnie często najskuteczniejszą - metodę pozyskiwania adresów e-mail na stronie www. Dzisiaj pokażę metodę słabszą, ale tradycyjną...

Piotr Majewski

Poza informacjami na stronie o promocji Hasta la VISA, postanowiłem poinformować o niej czytelników. Zanim to zrobiłem, przeprowadziłem kilka testów by opracować najskuteczniejszą treść mailingu.

Piotr Majewski

Była w zeszłym roku na Święta Bożego Narodzenia promocja zorganizowana przez VISA i eCard. Po raz pierwszy zastosowałem wtedy "efekt snu" przy pisaniu mailingu. Wyniki były zaskakująco dobre.