CzasNaE-Biznes

CzasNaE-Biznes

E-learning

Gdańsk, Pomorskie 5 followers

Od 2000 r. pomagamy zamienić Twoją specjalistyczną wiedzę na e-biznes pozyskujący Klientów i generujący sprzedaż.

About us

Pomagamy ekspertom promować i sprzedawać w internecie swoje usługi od 2000 roku.

Website
https://www.czasnaebiznes.pl
Industry
E-learning
Company size
1 employee
Headquarters
Gdańsk, Pomorskie
Founded
2000

Updates

  • View organization page for CzasNaE-Biznes

    5 followers

    Już miałem zbierać się do domu, gdy dostałem od syna smsy, że film, który przed chwilą wrzuciłem mu się wyświetlił i zebrał już 500 wyświetleń. "To jakaś pomyłka" - pomyślałem, przed chwilą go wrzuciłem, nowiutki kanał, kilka szortów po kilkanaście odsłon. A najlepsze, że... ... to nasz najbardziej chaotyczny dotąd szort. Mateusz bardzo się starał zmontować sensowną wypowiedź, ale serio rozważałem, żeby go nie publikować 😅 - sam zobaczysz, linki dam za chwilę Markę @czasnastrategie uruchomiłem w połowie maja, żeby rozdzielić 2 różne grupy docelowe i pokazać Klientom na "czystej karcie", jak w praktyce wygląda strategia i procesy, które z nimi wdrażam - omówione tutaj https://lnkd.in/dak3MUw6 Wspomniana strategia nie jest nastawiona na szybki rezultat, ale na budowanie trwałego, usystematyzowanego, niezależnego od pojedynczego źródła ruchu i odseparowanego od właściciela biznesu wiedzowego. Social media są tylko jednym z elementów. Innym jest reklama, zobacz wykład ⬆️ No ale nie ukrywam, taki wystrzał na samym początku nowego kanału to przyjemny zastrzyk adrenaliny. Pokazuje też to, jak kompletnie różnie zachowują się algorytmy różnych platform. TikTok generalnie nie szaleje za tym filmem ;-) Różne platformy, różne statystyki: YT: https://lnkd.in/dGRQFtPS TikTok: https://lnkd.in/dNXhtyfS IG: https://lnkd.in/dxp_6e9F FB: https://lnkd.in/dHSxne83 Twitter: https://lnkd.in/dViBME8M Polecam subskrybować - będzie mnóstwo praktycznych materiałów.

    • No alternative text description for this image
    • No alternative text description for this image
  • View organization page for CzasNaE-Biznes

    5 followers

    Najlepsza rada dla copywritera stosowana przez /in/piotrmajewski od ponad 20 lat: "Pokaż ludziom swoją ofertę. Jeśli im się podoba, wyrzuć ją do kosza, napisz od nowa i powtarzaj proces aż zaczną się pytać: gdzie mogę to kupić" Prawdopodobnie autorem tej rady jest John Caples.

  • View organization page for CzasNaE-Biznes

    5 followers

    Jak wyskalować 1-osobowy biznes konsultingowy bez ładowania się w koszmar zarządzania wieloma konsultantami? /in/piotrmajewski: Zapakuj swoje doświadczenie w produkty dla Klientów, którzy nie są gotowi pracować z Tobą 1-1, w taki sposób, aby doprowadzić ich do tego momentu. Zautomatyzuj i oddeleguj tą część biznesu. Brak negatywnego wpływu na obecny biznes, możliwe podwojenie zysków. W najgorszym wypadku zbudujesz samofinansujące się źródło nowych Klientów.

  • View organization page for CzasNaE-Biznes

    5 followers

    Jak zawężenie grupy docelowej może obniżyć koszty reklamy? Jeżeli wiesz, do kogo docierasz i mówisz do niego wprost, to grupa docelowa, do której docierasz jest węższa i reklama staje się tańsza. To nie jest zawsze reguła, ale bardzo często tak jest. Przy czym reklama skierowana do wąskiej grupy docelowej może być tańsza będąc droższa per akcja - tj. możesz płacić więcej za kliknięcie albo płacić więcej za pozyskanie leada (potencjalnego Klienta). Ale ten lead przenosi dużo więcej pieniędzy, albo jest dużo bardziej skłonny do zakupu. I ostatecznie wychodzi na to, że reklama skierowana do precyzyjnie dobranej grupy docelowej jest tańsza w porównaniu do tego, co klient zostawia u Ciebie w biznesie, czyli np. w porównaniu do Twojej marży.

  • View organization page for CzasNaE-Biznes

    5 followers

    Gdy biznes staje się uciążliwy... autor: Piotr Majewski Co zrobić, jeśli od dłuższego czasu (powiedzmy od kilku miesięcy) praca w Twojej własnej firmie jest dla Ciebie uciążliwa? Nie lubisz jej, nie chcesz pracować, szukasz powodów, aby nie pracować, nie lubisz swoich pracowników albo swoich Klientów? Bardzo często problemem NIE jesteś Ty ani Twój biznes. Bardzo często problemem jest to, kim jesteś obecnie lub czym Twój biznes się stał. A to jest ogromna różnica. Jeśli wcześniej Twój biznes sprawiał Ci radość, to znaczy, że coś się zmieniło. Trzeba to coś, co się zmieniło, znaleźć. Można to zrobić samemu, z pomocą zaufanych osób albo specjalisty. Najlepiej wrócić do książek i innych materiałów, które zainspirowały nas do rozpoczęcia biznesu, albo inspirowały nas w najlepszych jego czasach. Przeczytaj lub przesłuchaj je ponownie. Od razu zauważysz, że robisz coś dzisiaj inaczej, niż robiłeś kiedyś. Wtedy pojawi się myśl: "No tak, ale ja nie mogę tego zmienić. Mam plany/ pracowników/ markę/ osiągnięcia itd." Możesz zmienić wszystko...

Affiliated pages