Gwarantujemy wzrost sprzedaży Twoich produktów i usług

poniedziałek, 6 kwiecień 09, 16:56

Chciałbyś pisać oferty, e-maile i reklamy, które zwiększą sprzedaż Twoich produktów nawet w czasie kryzysu?

Powstrzymuje Cię brak praktycznej i teoretycznej wiedzy, brak wiary i zapału, brak doświadczenia? Nie wiesz jak zacząć i jak testować? Nie masz ochoty na poprawianie?

Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś sobie "TAK" czytając poprzedni akapit, zobacz specjalny materiał multimedialny, który sprawi, że za 15 minut będziesz miał szkic pierwszej, znacznie lepszej niż dotychczas oferty.

Przygotowany przeze mnie i Artura Lewandowskiego materiał pomoże Ci przezwyciężyć pierwszą, najważniejszą przeszkodę na Twojej drodze do napisania skutecznych materiałów reklamowych, które staną się koniem pociągowym Twojego biznesu, a Tobie dadzą start w zupełnie nową przyszłość.

Dobra oferta sprawia, że wszystkie działania promocyjne i reklamowe nabierają sensu i w końcu mogą być dochodowe.

Dobra oferta jest niezbędna, nawet jeśli masz genialny produkt.

Dobra oferta sprawi, że ludzie wybiorą Ciebie, nawet jeśli masz wyższe ceny niż konkurencja.

Zapomnij o męczącym pisaniu i wynajmowaniu drogich jak mało kto copywriterów. Gdy skończysz czytać i oglądać materiały na tej stronie, gdy podejmiesz słuszną decyzję, Ty, albo Twoi pracownicy będą mogli pisać szybciej, sprawniej i znacznie lepiej niż ktokolwiek inny w Twojej branży.

Zobacz teraz pierwszy film, który rozwieje Twoje wątpliwości:
http://www.ekademia.pl/dvd/MC

Na tej stronie znajdziesz w sumie 3 materiały multimedialne nt. pisania skutecznych ofert, e-maili i reklam.

BTW - Powyższy film przygotowałem na podstawie ponad 130 odpowiedzi na pytanie: "Co Cię najbardziej powstrzymuje przed pisaniem skutecznych tekstów promocyjnych do Twoich własnych produktów i usług?" umieszczonych na blogu dot. copywritingu.

Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 97 978 czytelników