Piotr Majewski

Klient: "Zastanawiam się na jakiej podstawie badał Pan skuteczność mailingu? Czy chodziło o samo otworzenie emaila z ofertą?"

Piotr Majewski

Jeśli testujesz różne wersje maili i porównujesz ich skuteczność za pomocą wskaźnika CTR, robisz więcej niż 90% e-biznesów. To była dobra wiadomość. Zła jest taka, że możesz podejmować złe decyzje...

Piotr Majewski

Ile trzeba czekać na wiarygodne wyniki mailingu? Ile musze dać czasu klientom, aby zdążyli wykonać zaplanowaną akcję? Ile musi minąć od wysłania mailingu testowego, abym mógł ustalić najlepszą wersję?

Piotr Majewski

Pomyśl sobie teraz, że wydajesz 20 tysięcy złotych na mailing, nie testujesz, idziesz na żywioł... ale zapominasz o jakimś "duperelu" typu pole nadawcy. 3/4 kasy idzie w błoto.

Piotr Majewski

Jedną z ważnych zasad, gdy piszesz teksty marketingowe, jest zasada prostoty języka.

Piotr Majewski

Jedną z istotniejszych zasad, gdy piszesz teksty marketingowe, jest zasada prostoty języka. Im tekst jest trudniejszy, tym mniej osób przeczyta go w całości...

Piotr Majewski

Na stronie skype.pl można znaleźć dwa fenomenalne filmiki Flash. Oba mówią o Skype, czym jest, co jest za darmo, co za pieniądze i dlaczego warto ze Skype korzystać. Oba robią też coś więcej...