Klient: "Zastanawiam się na jakiej podstawie badał Pan skuteczność mailingu? Czy chodziło o samo otworzenie emaila z ofertą?"
Klient: "Zastanawiam się na jakiej podstawie badał Pan skuteczność mailingu? Czy chodziło o samo otworzenie emaila z ofertą?"
Jeśli testujesz różne wersje maili i porównujesz ich skuteczność za pomocą wskaźnika CTR, robisz więcej niż 90% e-biznesów. To była dobra wiadomość. Zła jest taka, że możesz podejmować złe decyzje...
Ile trzeba czekać na wiarygodne wyniki mailingu? Ile musze dać czasu klientom, aby zdążyli wykonać zaplanowaną akcję? Ile musi minąć od wysłania mailingu testowego, abym mógł ustalić najlepszą wersję?
Pomyśl sobie teraz, że wydajesz 20 tysięcy złotych na mailing, nie testujesz, idziesz na żywioł... ale zapominasz o jakimś "duperelu" typu pole nadawcy. 3/4 kasy idzie w błoto.
Jedną z ważnych zasad, gdy piszesz teksty marketingowe, jest zasada prostoty języka.
Jedną z istotniejszych zasad, gdy piszesz teksty marketingowe, jest zasada prostoty języka. Im tekst jest trudniejszy, tym mniej osób przeczyta go w całości...
Na stronie skype.pl można znaleźć dwa fenomenalne filmiki Flash. Oba mówią o Skype, czym jest, co jest za darmo, co za pieniądze i dlaczego warto ze Skype korzystać. Oba robią też coś więcej...