Biuletyn CzasNaE-Biznes 2017/1

poniedziałek, 13 luty 17, 21:35

Nie wiem jak Tobie, ale mi początek roku przeleciał niewiadomo kiedy. Być może dlatego, że cały styczeń kończyłem...

... zbierające pochwały projekty dla Klientów (O budynkach pasywnych, o nieruchomościach i o firmach rodzinnych). Napisz do mnie na piotr@majewskibc.pl jeśli też takie chcesz (nie jest to tanie, ale będzie budowało Ci onclick="//www.ekademia.pl/kurs/BudowanieListyDVD?t=1&utm_source=&utm_medium=blog&utm_term=listę&utm_content=slowo_2&utm_campaign=ContextAd'); return false" href="http://www.ekademia.pl/kurs/BudowanieListyDVD" target="_blank">listę i markę latami).

W każdym razie w tym pierwszym biuletynie mam dla Ciebie sporo ciekawych treści:

Czy na pewno jesteś przedsiębiorcą? Sprawdź...
Jeśli myślisz, że posiadanie onclick="//www.ekademia.pl/kurs/StronaGlownaFirmyUslugowej?t=1&utm_source=&utm_medium=blog&utm_term=firmy&utm_content=slowo_1&utm_campaign=ContextAd'); return false" href="http://www.ekademia.pl/kurs/StronaGlownaFirmyUslugowej" target="_blank">firmy czyni Ciebie przedsiębiorcą, to jesteś w dużym błędzie. Ten błąd może Cię kiedyś sporo kosztować, gdy będziesz chciał firmę sprzedać lub pozyskać inwestora.

Gdy już, to sprawdzisz, zobacz jakim typem przedsiębiorcy jesteś:

Jesteś REKINEM czy INNOWATOREM?
Czy wiedziałeś, że jako przedsiębiorca należysz do jednej z 2 grup. Od tego, czy w danej grupie jesteś świadomie, zależy Twoja teraźniejszość. Dokładnie. Nie od grupy. Ale do świadomego w niej przebywania i działania zgodnie z jej zasadami

A ponadto podzieliłem się kilkoma krótkimi myślami, które poniżej zacytuję... bo są krótkie:

Loosers see loss as a failure.
Winners see loss as a floss,  and use it to remove bad stuff from their process Puszczenie oczka

Nie będę powyższego tłumaczył, bo po polsku nie ma tej fajnej gry słów.

Gdy napisałem gigantyczny artykuł o REKINACH i INNOWATORACH, zrozumiałem, że to...

Ten moment, gdy wszystko zaczyna się układać...
Znasz takie uczucie? No pewnie. A kiedy się ono pojawia?
U mnie zawsze w jednej sytuacji.
Kiedy przestaję się spinać. Przestaje mi zależeć na wyniku, a zaczyna zależeć na efekcie (to 2 kompletnie różne rzeczy) 
Wynik dotyczy mnie. Efekt dotyczy Ciebie i reszty moich dobrych Klientów.

A niedługo potem, z rozpędu...

Właśnie napisałem prawdopodobnie najlepszą, najbardziej osobistą ofertę w całej mojej 16,5 letniej historii copywritera.
Cała ta płodność (2 onclick="//www.ekademia.pl/artykul/szanuj_ksiazki?t=1&utm_source=&utm_medium=blog&utm_term=artykuły&utm_content=slowo_0&utm_campaign=ContextAd'); return false" href="http://www.ekademia.pl/artykul/szanuj_ksiazki" target="_blank">artykuły wczoraj, w tym jeden na 6 stron) uwolniła się dzięki jednemu pytaniu.
Z jakimi Klientami kocham pracować i dlaczego?

Życzę Ci równie płodnych okresów.

Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 97 753 czytelników