Pomagam małym i średnim przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż i zbudować biznes marzeń. Robię to, ponieważ wierzę, że źródłem wszystkich istotnych…

Piotr Majewski

Budujesz biznes na lata czy tylko zarabiasz pieniądze?

Piotr Majewski

Zarabianie pieniędzy i robienie biznesu to wbrew pozorom dwa odrębne zagadnienia. Jeśli nie rozumiesz dobrze, co je różni, do końca życia będziesz sprzedawał swój czas za pieniądze...

Piotr Majewski

W poniższym krótkim video zdradzam najprostszą i zawsze skuteczną metodę wchodzenia na rynek wiedzy. Ta metoda wykreowała więcej trenerów (i piosenkarzy hip-hop Puszczenie oczka) niż jakakolwiek inna. Przy czym miej świadomość, że musisz mieć coś wartościowego do przekazania.

Piotr Majewski

W trakcie konsultacji wdrożeniowych innego Klienta opracowałem koncepcję ciekawych konkursów oraz workflow do pracy z pipedrive - z którym Ekademia się integruje - oba te spotkania zaledwie liznęły możliwości platformy.

Piotr Majewski

Dzisiaj zrobiłem z Klientowi imple Whitelabel (Ekademia we własnej domenie) 3h kurs tworzenia zaawansowanych produktów na Ekademii. Przeszliśmy tylko przez ustawienia "zewnętrzne" Puszczenie oczka W oparciu o to przygotuję tutoriale dla sprzedawców.

Piotr Majewski

W tym artykule zdradzę 18 rzeczy, które powinieneś robić w swoim biznesie oraz prosty model zwiększania Twojego biznesu.

Piotr Majewski

W tym artykule nie tylko zdradzę Cie 3 sposoby na zwiększenie sprzedaży w Twoim biznesie wiedzowym, ale też pokażę Ci, jak wpłynęły one na proces tworzenia Ekademii.

Piotr Majewski

“59% uczestników szkoleń stacjonarnych chętnie brałaby udział w szkoleniach on-line.”

Piotr Majewski
OK, trochę zawalił nam się harmonogram. Ostatni tydzień to duży redesign blogów na Ekademii, napisanie systemu do generowania newsletterów z bloga*, nowa strategia dot. YT i FB, opracowywanie nowych procedur dla uczestników warsztatów, ich testowanie i do tego Święto w środku tygodnia. Mnóstwo zrobione, ale harmonogram publikowania zawalony Smutek Jutro pokaż więcej...
Piotr Majewski
Nie wiem czy też tak masz, ale takie dni jak Wszystkich Świętych i Zaduszki uświadamiają mi, że albo coś po sobie pozostawisz, albo pozostanie po Tobie tylko marmurowa płyta. Absolutne minimum (choć wcale nie łatwe) to dobre wspomnienia u bliskich, ale jak na kilkadziesiąt lat życia, to nie jest pokaż więcej...
Piotr Majewski

W tym roku wprowadziłem pewną zmianę do projektu 1000x10k - z profesjonalistami, którzy poważne myślą o dodaniu drugiej nogi do biznesu, która uniezależni ich od pracy osobistej, pracuję na zaawansowanych warsztatach, gdzie dostają szczegółowe procedury działania i bezpośrednie prowadzenie.

Piotr Majewski

Oto przykłady firm, które nie zarabiają na swoim podstawowym produkcie.

Piotr Majewski

Badanie profilu Klienta z pomocą Facebooka odpowiada m.in. na pytanie, czy Twoja grupa docelowa komentuje i lajkuje częściej czy rzadziej niż typowy użytkownik FB. Co z taką informacją zrobić?

Piotr Majewski

Od lat mówię Klientom: nie opieraj swojego biznesu na cudzym zasięgu - YouTUBE, Facebook. Ale to jest zbyt kuszące, zbyt łatwe. No i potem są takie efekty jak kolejna afera z reklamami na YT w tym roku:

Piotr Majewski

Pytanie Klienta: "Czy darmowy kurs powinien być mocno tematyczny? Mój kurs wygląda tak, że pierwsza część jest bardzo ogólna (30 stron pdf), druga - już bardziej skupiona na temacie (video i pdf), trzecia: dotyczy konkretnego problemu i ostatnia: coś powiązanego z tematem. Generalnie materiały z każdej dziedziny."

Piotr Majewski

Gdy sprzedawaliśmy e-book Kod Umysłu, który miał 120 stron to cena idealna, przy której osiągaliśmy największy zysk wynosiła 57zł - czyli cena za stronę była znacznie wyższa niż w książce z tej tematyki. Jakim cudem?

Piotr Majewski

Nie bój się wypełniać tych nagłówków nawet brutalnie, na żywo, bo łatwiej jest później poprawić, niż wymyślić od razu właściwą treść.

Piotr Majewski

Większość przedsiębiorców zna zasadę Pareto, lub zasadę 80-20, ale ja patrzę na tę zasadę inaczej, szerzej.

Piotr Majewski

Swoim Klientom od dawna przekazuję wydawałoby się kontrowersyjną zasadę: sprzedaj Klientom to czego chcą, a daj mi to, czego potrzebują.