Piotr Majewski

Piotr Majewski

Blog Piotra Majewskiego

Piotr Majewski
Nie wiem czy też tak masz, ale takie dni jak Wszystkich Świętych i Zaduszki uświadamiają mi, że albo coś po sobie pozostawisz, albo pozostanie po Tobie tylko marmurowa płyta. Absolutne minimum (choć wcale nie łatwe) to dobre wspomnienia u bliskich, ale jak na kilkadziesiąt lat życia, to nie jest jednak jakieś duże osiągnięcie. pokaż więcej...
Piotr Majewski

W tym roku wprowadziłem pewną zmianę do projektu 1000x10k - z profesjonalistami, którzy poważne myślą o dodaniu drugiej nogi do biznesu, która uniezależni ich od pracy osobistej, pracuję na zaawansowanych warsztatach, gdzie dostają szczegółowe procedury działania i bezpośrednie prowadzenie.

Piotr Majewski
Moim celem jest stworzyć najlepszą platformę do prowadzenia marketingu eksperckiego oraz pełnoprawnego infobiznesu.

Ekademia.pl jest już najlepszą platformą do sprzedaży i dostarczania treści. Ale trzeba też mieć miejsce do promocji. Dlatego tworzę najlepszą platformę blogową dla eksperta - realną alternatywę dla worpdressa i choinki pluginów dla kogoś, kto programistą nie
jest - paywalle, integracja z historią zamówień (wyświetlanie różnych treści w zależności od tego, co Klient kupił), integracja z impleBOT to dopiero początek. Dojdzie integracja z botami na FB itp.

Teraz dochodzą memo (takie FB statusy), bo zauważyłem, że gdy mam coś krótkiego do powiedzenia, to wrzucam post na FB a na bloga już nic.

Inne platformy skupiają się głównie na prowadzeniu blogów zarabiających na reklamach.

Już teraz można za jednorazową opłatą uruchomić sobie taką platformę blogową jak Ekademia.pl we własnej domenie i czerpać korzyści z jej pełnej integracji
pokaż więcej...
Piotr Majewski

Oto przykłady firm, które nie zarabiają na swoim podstawowym produkcie.

Piotr Majewski

Badanie profilu Klienta z pomocą Facebooka odpowiada m.in. na pytanie, czy Twoja grupa docelowa komentuje i lajkuje częściej czy rzadziej niż typowy użytkownik FB. Co z taką informacją zrobić?

Piotr Majewski

To jest test "tweetów" na Ekademii i automatycznej konwersji tekstu. To jest mój profil na platformie www.ekademia.pl to jest mój profil na Twitterze piotrmajewski a to na FB: piotrmajewski i na YouTUBE piotrmajewski - hasztag na Twitter #ekademia i hashtag na Facebooku #ekademia Puszczenie oczka

Piotr Majewski

Od lat mówię Klientom: nie opieraj swojego biznesu na cudzym zasięgu - YouTUBE, Facebook. Ale to jest zbyt kuszące, zbyt łatwe. No i potem są takie efekty jak kolejna afera z reklamami na YT w tym roku:

Piotr Majewski

Pytanie Klienta: "Czy darmowy kurs powinien być mocno tematyczny? Mój kurs wygląda tak, że pierwsza część jest bardzo ogólna (30 stron pdf), druga - już bardziej skupiona na temacie (video i pdf), trzecia: dotyczy konkretnego problemu i ostatnia: coś powiązanego z tematem. Generalnie materiały z każdej dziedziny."

Piotr Majewski

Gdy sprzedawaliśmy e-book Kod Umysłu, który miał 120 stron to cena idealna, przy której osiągaliśmy największy zysk wynosiła 57zł - czyli cena za stronę była znacznie wyższa niż w książce z tej tematyki. Jakim cudem?

Piotr Majewski

Nie bój się wypełniać tych nagłówków nawet brutalnie, na żywo, bo łatwiej jest później poprawić, niż wymyślić od razu właściwą treść.

 Twitter

 Facebook

 Blog  Memos