Pomagam małym i średnim przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż i zbudować biznes marzeń. Robię to, ponieważ wierzę, że źródłem wszystkich istotnych…

Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 145 czytelników
Piotr Majewski

Od lat mówię Klientom: nie opieraj swojego biznesu na cudzym zasięgu - YouTUBE, Facebook. Ale to jest zbyt kuszące, zbyt łatwe. No i potem są takie efekty jak kolejna afera z reklamami na YT w tym roku:

Piotr Majewski

Pytanie Klienta: "Czy darmowy kurs powinien być mocno tematyczny? Mój kurs wygląda tak, że pierwsza część jest bardzo ogólna (30 stron pdf), druga - już bardziej skupiona na temacie (video i pdf), trzecia: dotyczy konkretnego problemu i ostatnia: coś powiązanego z tematem. Generalnie materiały z każdej dziedziny."

Piotr Majewski

Gdy sprzedawaliśmy e-book Kod Umysłu, który miał 120 stron to cena idealna, przy której osiągaliśmy największy zysk wynosiła 57zł - czyli cena za stronę była znacznie wyższa niż w książce z tej tematyki. Jakim cudem?

Piotr Majewski

Nie bój się wypełniać tych nagłówków nawet brutalnie, na żywo, bo łatwiej jest później poprawić, niż wymyślić od razu właściwą treść.

Piotr Majewski

Większość przedsiębiorców zna zasadę Pareto, lub zasadę 80-20, ale ja patrzę na tę zasadę inaczej, szerzej.

Piotr Majewski

Swoim Klientom od dawna przekazuję wydawałoby się kontrowersyjną zasadę: sprzedaj Klientom to czego chcą, a daj mi to, czego potrzebują.

Piotr Majewski

Jaki rodzaj produktu wybrać? Na czym lepiej zarobisz? Na książce i e-booku czy na video? Jak myślisz, co gwarantuje skuteczniejszą sprzedaż?

Piotr Majewski

Dobry nagłówek to nie taki, który zwraca uwagę i zapada w pamięć uwagę, ale taki który....

Piotr Majewski

Zanim zaczniesz tworzyć swój produkt lub produkty i wdrażać zaawansowane techniki sprzedażowe, dobrze na początku konkretnie ustalić, co oferować potencjalnym Klientom, aby chcieli to stosunkowo chętnie kupić i (co jest równie ważne), chcieli przyjść po więcej. Niby banał, ale czy na pewno? Sprawdźmy, czy nie popełniasz błędu...

Piotr Majewski

Jedną z ważniejszych i najbardziej opłacalnych strategii biznesowych jest budowania relacji z Klientami. Zanim jednak będziemy mogli to zrobić, musimy wiedzieć kim oni są.

Piotr Majewski

Jeżeli chcesz zbudować biznes wokół produktu, a przez biznes rozumiem to, co generuje Klientów powracających, to zawsze dostarczaj więcej niż Klienci oczekują lub się spodziewają.

Piotr Majewski

Zastanów się. Co było historycznie lepszym wyborem: życie osadnicze czy koczownicze? Hodowla i uprawa czy polowanie i zbieractwo?

Piotr Majewski

Pytanie od Klienta: Załóżmy, że dostarczasz 7-dniowy kurs za darmo, potem sprzedaż. Powiedzmy, że masz 5 produktów i 5 takich kursów. Jak to ogarnąć?

Piotr Majewski

Mam jedną bardzo prostą i bardzo skuteczną metodę pisania skutecznych nagłówków. Sprawdza się od lat i sprawdzi też u Ciebie.

Piotr Majewski
Firmy, które są najbardziej podatne na działania konkurencji i wahania rynku mają jedną cechę wspólną: skupiają się na pozyskiwaniu transakcji. Pojawia się Klient i jest dla nich anonimowy - nawet jeśli pozostawia swoje dane. Kontakt utrzymują z nim tak długo, aż zapłaci, odbierze towar i ewentualnie oceni zakup na Ceneo pokaż więcej...
Piotr Majewski

Czy kiedykolwiek myślałeś o napisaniu książki? A może lepiej byłoby wydać e-booka?

Piotr Majewski

Mój biznes opiera się przede wszystkim na Klientach po 30 roku życia, bardzo często przedsiębiorcach z wieloletnim doświadczeniem, a czytelników mam raczej w młodszym wieku. Jak mądrze prowadzić marketing w takiej sytuacji?

Piotr Majewski

Najprostszą, skuteczną i jednocześnie bardzo lubianą przez Internautów formą video są slajdy z dźwiękiem. Zwykłe slajdy z Powerpointa lub makowskiego Keynote zgrane z dźwiękiem. Trener prowadzi wykład, a slajdy się zmieniają. Nic więcej. Do przygotowania takiego video nie potrzeba żadnej płatnej technologii...

Piotr Majewski
Dzisiaj jest 17 września 2017 roku. W pomieszczeniu panuje półmrok. Ściany są szare, miejscami czarne, a okna przyciemnione. Ale nie jest ponuro, jest klimatycznie. Grafiki na ścianach z kultowymi grami, oraz archaiczne konsole przypominają mi o młodości. „Idealne miejsce na dzisiejszą okazję” - myślę sobie. Kuba, mój syn, siedzi obok pokaż więcej...
Piotr Majewski

Pytanie od Klienta: Jestem producentem kosmetyków i moim problemem jest to, że wszystko robię sam. Nawet sklep internetowy prowadzę sam. I przez to czuję, że mój biznes jest mało efektywny.

Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 145 czytelników