Ostatnie dwa tygodnie to był dla mnie to czas na podjęcie ostatecznej decyzji.
Pomagam małym i średnim przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż i zbudować biznes marzeń. Robię to, ponieważ wierzę, że źródłem wszystkich istotnych…
Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...
Ostatnie dwa tygodnie to był dla mnie to czas na podjęcie ostatecznej decyzji.
Suma zarobionych przez partnerów cnebPoints.com pieniędzy przekroczyła 25 tysięcy złotych.
W pierwszej części omówiłem kwestię ustalenia 'Jakie korzyści chcemy osiągnąć?' z obecności w internecie. Pokazałem też, jak łatwo, tanio i z sukcesem wejść w Internet. Czas pójść dalej.
Emocjonalne decyzje podejmuje 95-98% konsumentów. Emocje są najważniejsze i to one zwykle sprzedają najlepiej. Jednak warunkiem koniecznym poprawnego działaniaemocji jest...
W pierwszej części tej serii opisałem bardzo skuteczną - prawdopodobnie często najskuteczniejszą - metodę pozyskiwania adresów e-mail na stronie www. Dzisiaj pokażę metodę słabszą, ale tradycyjną...
Poza informacjami na stronie o promocji Hasta la VISA, postanowiłem poinformować o niej czytelników. Zanim to zrobiłem, przeprowadziłem kilka testów by opracować najskuteczniejszą treść mailingu.
Była w zeszłym roku na Święta Bożego Narodzenia promocja zorganizowana przez VISA i eCard. Po raz pierwszy zastosowałem wtedy "efekt snu" przy pisaniu mailingu. Wyniki były zaskakująco dobre.
Ile średnio dziennie unikalnych osób odwiedza Twoją stronę www? Po co komu strona www, jeśli nikt jej nie odwiedza? Jak możesz zwiększyć oglądalność strony jeśli nie wiesz, ile osób ją odwiedza?
Artykuł ten jest odpowiedzią na bardzo interesujący mail. Zapewne kilka osób ma podobne do mojej czytelniczki odczucia. Artykuł ten wszystko tłumaczy. Imię czytelniczki zmieniłem na Ewa.
W tej serii artykułów pokażę Ci metody, które budują mi ogromne listy adresowe. Zacznę od najskuteczniejszej w moim przypadku metody. Metoda ta jest również narzadziej spotykaną.
Gdy jest mowa o grupe docelowej, większość osób myśli o danych demograficznych (wiek, płeć, miejsce zamieszkania itp.). Właśnie z takiego myślenia powstają błędne przeświadczenią.
Chcę stworzyć sklep internetowy o domenie guadiana.pl ale zauważyłem, że jak mówię to komuś lub podaję przez telefon to muszę literować i mówić, że prze "u" a nie "ł" i że przez "i" a nie "j".
Reklamy i oferty kierujemy tylko do tych osób, które są potencjalnymi klientami. Cała reszta nas nie obchodzi.