Pomagam małym i średnim przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż i zbudować biznes marzeń. Robię to, ponieważ wierzę, że źródłem wszystkich istotnych…

Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 335 czytelników
Piotr Majewski

Czasami zdzarza się, że wpisując domenę wpiszemy ww.cneb.pl albo wwww.cneb.pl. To normalna pomyłka, każdemu się zdarzyła nie raz. Aby nie tracić klientów, którym taka pomyłka się przytrafi polecam...

Piotr Majewski

Przeniosłem siedzibę mojej firmy do fantastycznego mieszkania na Bohaterów Monte Cassino w Sopocie.

Piotr Majewski

Podstawy DHTML, po prostu Uśmiech Podręcznik dla zainteresowanych "automatyzacją" przy tworzeniu stron www. Książka ta w bardzo zrozumiały i fachowy sposób tłumaczy zagadnienia CSS i DHTML.

Piotr Majewski

Gdy już ktoś zrozumie, że warto prowadzić testy skuteczności własnych stron www i kampanii marketingowych, zwykle z jego ust pada takie pytanie: Ile taki test ma trwać?

Piotr Majewski

Dlaczego? Gdy byłem dzieckiem nienawidziłem z całego serca: wizyt u dentysty, ksiażek i innych rzeczy związanych ze szkolnictwem.

Piotr Majewski

Już w zeszły czwartek udało mi się przenieść w całości cneb.pl na nowy serwer.

Piotr Majewski

Bardzo ciekawy i użyteczny programik. ColorPicker jest niezwykle przydatny przy pracy nad stroną, kiedy musimy opisać kolor z próbki (np. ze zdjęcia).

Piotr Majewski

Tutorial opisujący krok po kroku podstawy przygotowywania strony pod wyszukiwarki, tak aby generowała duży ruch. Obowiązkowy artykuł dla każdego Webmastera.

Piotr Majewski

Wielu wybierajac nazwę dla swojego serwisu www kieruje sie własnym gustem. Niewielu kieruje sie wiedzą o brandingu a jeszcze mniej wie, że odpowiednia nazwa może znacznie poprawić pozycję w Google.

Piotr Majewski

Dale Carnegie w swojej genialnej ksiażce "Jak zdobywać przyjaciół i zjdenywać sobie ludzi" udowadnia prawdziwość reguły: "Okazuj ludziom szczere zainteresowanie"

Piotr Majewski

Artykuł ten jest podsumowaniem raportu "Skuteczność
Bannerów" udostępnionego przez AOL.

Piotr Majewski

Zamawiałem właśnie przez telefon pizzę z ulubionej pizzeri, w której też zdarzyło mi się być kilka razy. Po przyjęciu zamówienia usłyszałem 'Do widzenia'... cóż za nie wykorzystana szansa.

Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 335 czytelników