Pomagam małym i średnim przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż i zbudować biznes marzeń. Robię to, ponieważ wierzę, że źródłem wszystkich istotnych…

Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 057 czytelników
Piotr Majewski

Wiele osób uważa, że marketing jest trudny. Ja uważam, że jest bardzo łatwy. Marketing jest prosty – zwłaszcza ten skuteczny. Marketing kreatywny (trzymaj się od niego z daleka) jest trudny, to

Piotr Majewski

Posiadając długa ofertę narażasz się jednak na zaczepki laików, którzy spytają Cię - Dlaczego Wasza oferta jest tak długa?

Piotr Majewski

Czy wiesz, że pochopne wnioski mogą doprowadzić Cię do absurdalnych decyzji i teorii marketingowych?

Piotr Majewski

To zadziwiające jak drobne elementy mogą wpłynąć na skuteczność oferty czy reklamy a tym samym na sprzedaż. W tym artykule opiszę technikę, o której najprawdopodobniej wie kilku, kilkunastu...

Piotr Majewski

Pokażę Ci, jak w 5 minut stworzyć nagłówek o sile tych, nad którymi ale miesiącami i latami pracowały sztaby copywriterów lub najwybitniejsi copywriterzy w historii.

Piotr Majewski

Dariusz B. "Uprzejmie proszę o opinię czy skierowanie takiego zapytania o wyrażenie zgody na przesłanie oferty to spam?"

Piotr Majewski

Jakiś czas temu rozmawiałem kiedyś z czytelniczką, która kupiła bazę mailingową na Allegro bez papierów. Zadzwoniła do mnie przerażona, bo oskarżono ją o spam.

Piotr Majewski

1 grudnia dostałem newsletter od Joe Vitale. W newsletterze znalazł się artykuł: "Jak łatwo możesz podwoić sprzedaż na Twojej stronie www?" Joe nie kombinował, od razu podał rozwiązanie...

Piotr Majewski

Pieniądze bardzo łatwo marnować. Zwłaszcza, jeśli się nie liczy a działa na wyczucie. Takie działanie na wyczucie można zaobserwować w przypadku reklamodawców korzystających z systemu OnetBoksy.

Piotr Majewski

Jak zwiększyć sprzedaż... zwiększając marżę? Moja taktyka sprawdza się głównie w przypadku, gdy Ty odgórnie określasz cenę danego produktu i masz pewność, że nikt nie będzie sprzedawał go taniej.

Piotr Majewski

Podciąłbym sobie żyły, gdybym zrobił to badanie kilka miesięcy później. Dzisiaj zakończyłem badanie, dzięki któremu moje roczne dochody ze sprzedaży abonamentu wzrosną o 176,32%!

Piotr Majewski

Dogłębna analiza przedświątecznego mailingu ksiegarni internetowej Aragon.pl.

Piotr Majewski

Radę tą dałem właścicielowi pewnego serwisu tematycznego. Jest to propozycja uatrakcyjnienia serwisu. Korzyści z zastosowania tej rady są wielorakie...

Piotr Majewski

W polskim prawie istnieje zapis mówiący o tym, że faktura VAT musi
zawierać podpisy sprzedawcy i kupującego. Dla e-commerce jest to dosyć istotny problem.

Piotr Majewski

Promocja znaczy zrezygnować z części marży dla większej sprzedaży.... spojrzenie to, mimo iż nie jest błędne, mocno Cię ogranicza. Jest to tylko jedno z 3 spojrzeń.

Piotr Majewski

Alfred Hitch** miał zasadę, sposób na tworzenie genialnych filmów. Ta
zasada brzmiała: "Najpierw trzęsienie ziemi a potem napięcie rośnie."
Tą zasadą powinieneś się kierować pisząc oferty.

Piotr Majewski

Gdyby nie ten test, ekipa Złotych Myśli mogłaby tracić ponad 50% wszystkich nowych partnerów i potencjalnych klientów. Potrzebowała odpowiedniego systemu, wiedzy i decyzji o przeprowadzenia testów.

Piotr Majewski

Nie liczba rozdanych ulotek, ale liczba pozyskanych klientów ma
znaczenie. Ci, którzy ulotki rozdają masowo albo tego nie rozumieją
albo nigdy nie byli na froncie. Ja byłem.

Piotr Majewski

Niedawno jednak zdałem sobie sprawę, że oprócz uzależnienia od telefonu udaje mi się dzięki niemu częściowo panować nad swoim czasem.

Piotr Majewski

Najskuteczniejszym wrogiem Twojego biznesu jest rodzina Twojego
klienta. Rzadko powodem takiego stanu rzeczy jest złośliwość. Zwykle
jest to po prostu ignorancja.

Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 057 czytelników