Pomagam małym i średnim przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż i zbudować biznes marzeń. Robię to, ponieważ wierzę, że źródłem wszystkich istotnych…

Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 137 czytelników
Piotr Majewski

Przeprowadziłem zakończone sukcesem testy NOWEJ formy reklamy. Może aktualnie walczysz na rynku reklamy. Może szukasz nowych rozwiązań. Proponuję wprowadzić do oferty AdvBar i dobrze go przetestować.

Piotr Majewski

Rynek reklamy nie zostaje z tyłu za Internetem. Mądry właściciel e-biznesu słucha innych mądrych właścicieli. A wszyscy szukają lepszych rozwiązań by zarobić więcej na reklamie lub reklamowaniu się.

Piotr Majewski

Jaki był bodziec do przełomowych zmian w formie prezentacji linku sponsorowanego w wyszukiwarce Netsprint? Co one oznaczają dla reklamodawców?

Piotr Majewski

Arek Adamski wiedział to, co mógł wiedzieć każdy, kto przeczytał artykuł, umiał robić zdjęcia, co umie sporo osób. Ale on ZROBIŁ to, czego dotąd w Polsce nie zrobił nikt...

Piotr Majewski

O Interstitials pisał już Wojtek Kyciak. Wtedy poznałeś wstępne informacje o Interstitials i mocno uproszczoną wersję kodu. Dotrzymuję obietnicy i udostępniam Ci przykład profesjonalnego Interstitial.

Piotr Majewski

W tym artykule pokażę Ci, jak stworzyć 3D cover (okładkę, pudełko czy inne opakowanie w widoku przestrzennym) w programie Photoshop firmy Adobe.

Piotr Majewski

Jedną z bardzo skutecznych technik zwiększania skuteczności oferty są 3D covers. 3D covers jest określeniem na wygenerowane przez program do grafiki trójwymiarowej zdjęcia wirtualnych produktów.

Piotr Majewski

Ostatnio spytałem mojego klienta, czy chce pracować i zarabiać czy zarabiać i pracować. Wiesz, że to wielka różnica? Powinieneś wiedzieć, bo w przeciwnym razie stwierdzę, że nie rozumiesz biznesu.

Piotr Majewski

Na pewno spotkałeś się z takim sprzedawcą - nie wiesz dokładnie dlaczego, ale czujesz się przy nim fantastycznie, kupowanie staje się przyjemnością. Ile możesz się od niego nauczyć?

Piotr Majewski

Największym wyzwaniem dla webdesignera jest stworzenie dużego, skalowalnego serwisu. Jest to sztuka, test wytrwałości, jasności umysłu i bardzo mocno rozwiniętej umiejętności przewidywania.

Piotr Majewski

Tworzą nową wersję serwisu starałem się za wszelką cenę zrobić idealny system nawigacyjny. Jednym z integralnych jego elementów są linki, a w szczególności ich kolor... nie masz pojęcia jak ważny.

Piotr Majewski

Dzięki tej książce poznasz zarówno działania liderów rynkowych, jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach...

Piotr Majewski

Zaufanie to słowo klucz związane z sukcesem każdego biznesu. Jak często ludzie popełniają podstawowe błędy i tracą sposobności budowania zaufania, tak często kopią swój własny biznes.

Piotr Majewski

Cała ideologia zaprezentowana w tym artykule ma znaczący wpływ na moją pracę. Jeśli sprawia, że częściej spełniam moje marzenia (postawione sobie cele), to powinna zrobić to samo w Twoim przypadku.

Piotr Majewski

Serwisy www można robić na dwa sposoby: dobrze i źle. Z własnego doświadczenia wiem, że należy wybrać ten dobry sposób. To nie koniec odkrywczych teorii...

Piotr Majewski

Dobrze się zastanów przed założeniem forum. Złe posunięcia mogą Cię kosztować zrujnowaną reputację. Dokładnie określ swoje cele: szybka popularność czy jakość?

Piotr Majewski

Ten biznes plan zainteresuje osoby zafascynowane sportem, zwłaszcza jeśli aktywność w nim można zdefiniować jako oglądanie tego sportu w TV i czytanie na jego temat gazet.

Piotr Majewski

Paradoksalnie ludzka pamięć dla jej właściciela to najpewniejszy nośnik informacji. Podobno człowiek niczego tak naprawdę nie zapomina...

Piotr Majewski

Ile razy słyszałeś o optymalizacji grafiki, o wycinaniu niepotrzebnego kodu? Wszystko aby przyspieszyć ładowanie strony. Czy powiedział Ci ktoś, jak WIZUALNIE przyspieszyć ładowanie strony?

Piotr Majewski

Duże firmy wynajmują do kontaktów z prasą specjalistyczne firmy, które przejmują całość zadań public relations. Małe biznesy muszą radzić sobie same działając najskuteczniej, jak potrafią.

Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 137 czytelników