Piotr Majewski

Piotr Majewski

Blog Piotra Majewskiego

Piotr Majewski

Większość przedsiębiorców zna zasadę Pareto, lub zasadę 80-20, ale ja patrzę na tę zasadę inaczej, szerzej.

Piotr Majewski

Swoim Klientom od dawna przekazuję wydawałoby się kontrowersyjną zasadę: sprzedaj Klientom to czego chcą, a daj mi to, czego potrzebują.

Piotr Majewski

Jaki rodzaj produktu wybrać? Na czym lepiej zarobisz? Na książce i e-booku czy na video? Jak myślisz, co gwarantuje skuteczniejszą sprzedaż?

Piotr Majewski

Dobry nagłówek to nie taki, który zwraca uwagę i zapada w pamięć uwagę, ale taki który....

Piotr Majewski

Zanim zaczniesz tworzyć swój produkt lub produkty i wdrażać zaawansowane techniki sprzedażowe, dobrze na początku konkretnie ustalić, co oferować potencjalnym Klientom, aby chcieli to stosunkowo chętnie kupić i (co jest równie ważne), chcieli przyjść po więcej. Niby banał, ale czy na pewno? Sprawdźmy, czy nie popełniasz błędu...

Piotr Majewski

Jedną z ważniejszych i najbardziej opłacalnych strategii biznesowych jest budowania relacji z Klientami. Zanim jednak będziemy mogli to zrobić, musimy wiedzieć kim oni są.

Piotr Majewski

Od dzisiaj możesz za pomocą API zmienić również status subskrybenta na KONIEC (czyli zakończenie kolejki autorespondera).

Piotr Majewski

Jeżeli chcesz zbudować biznes wokół produktu, a przez biznes rozumiem to, co generuje Klientów powracających, to zawsze dostarczaj więcej niż Klienci oczekują lub się spodziewają.

Piotr Majewski

Zastanów się. Co było historycznie lepszym wyborem: życie osadnicze czy koczownicze? Hodowla i uprawa czy polowanie i zbieractwo?

Piotr Majewski

Pytanie od Klienta: Załóżmy, że dostarczasz 7-dniowy kurs za darmo, potem sprzedaż. Powiedzmy, że masz 5 produktów i 5 takich kursów. Jak to ogarnąć?

 Twitter

 Facebook

 Blog  Memos