Piotr Majewski

Piotr Majewski

Blog Piotra Majewskiego

Piotr Majewski

Mam jedną bardzo prostą i bardzo skuteczną metodę pisania skutecznych nagłówków. Sprawdza się od lat i sprawdzi też u Ciebie.

Piotr Majewski
Firmy, które są najbardziej podatne na działania konkurencji i wahania rynku mają jedną cechę wspólną: skupiają się na pozyskiwaniu transakcji. Pojawia się Klient i jest dla nich anonimowy - nawet jeśli pozostawia swoje dane. Kontakt utrzymują z nim tak długo, aż zapłaci, odbierze towar i ewentualnie oceni zakup na Ceneo lub Allegro. pokaż więcej...
Piotr Majewski

Czy kiedykolwiek myślałeś o napisaniu książki? A może lepiej byłoby wydać e-booka?

Piotr Majewski

impleOTO to unikalne narzędzie do tworzenia jednorazowych ofert - bardzo skutecznej techniki zwiększającej wartość Klienta. Zobacz dokładniejsze omówienie:

Piotr Majewski

Dodaliśmy kolejną z oczekiwanych opcji: możliwość śledzenia 9 linków a mailingach i multimailingach (wcześniej były to 3 linki).

Piotr Majewski

Dodaliśmy oczekiwaną przez Was możliwość wykluczania listy adresów e-mail z multimailingów - taka opcja istniała już w przypadku pojedynczych mailingów.

Piotr Majewski

Mój biznes opiera się przede wszystkim na Klientach po 30 roku życia, bardzo często przedsiębiorcach z wieloletnim doświadczeniem, a czytelników mam raczej w młodszym wieku. Jak mądrze prowadzić marketing w takiej sytuacji?

Piotr Majewski

Pytanie od Klienta: Jestem producentem kosmetyków i moim problemem jest to, że wszystko robię sam. Nawet sklep internetowy prowadzę sam. I przez to czuję, że mój biznes jest mało efektywny.

Piotr Majewski

Teraz możesz przypiąć dany post na górę listy swojego bloga. Pojawi się też on pod każdym wpisem.

Piotr Majewski

Jeżeli chcecie, żeby Wasze produkty się sprzedawały to nie zaczynajcie od szukania grupy docelowej dla Waszego produktu. Szukajcie produktów dla Waszej grupy docelowej czyli dla Waszej grupy Klientów.

 Twitter

 Facebook

 Blog  Memos