Pomagam małym i średnim przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż i zbudować biznes marzeń. Robię to, ponieważ wierzę, że źródłem wszystkich istotnych…
Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...
Na początku października zeszłego roku otrzymałem kolejny e-mail przekonujący mnie do tego, żebym w ofercie CNEB podarował sobie "lanie wody". Postanowiłem sprawdzić, ile sensu jest w tej radzie.
Copywriting jest niezwykle ważnym elementem sukcesu każdej firmy.
Czy oglądałeś albo wiesz cokolwiek o serialu „Lost” czyli „Zagubieni”?
Generalnie nie da się opowiedzieć historii tego serialu, bo jest tak zamotany, że do końca nie wiadomo o co chodzi… W największym skrócie na nie do końca zwykłej wyspie rozbił się samolot.
Bądźmy szczerzy, ludzie oceniają książkę po okładce.
Jestem zaniepokojony. Zaniepokojony tym, co zaraz zrobię i ewnetualnymi konsekwencjami. Z drugiej strony czuję dziwny spokój. Paradoks?
Wierzę, że tylko biznes skupiony na wieloletnim dbaniu o rozwój Klienta ma przyszłość i może trwać i rozwijać się przez dekady.
Wierzę, że zbyt wiele powstaje biznesów skupionych świadomie lub nie na jednorazowych transakcjach.
Piszę ten artykuł, bo wiem, że są osoby, które szukają sposobu na osiągnięcie sukcesu szybko i bezboleśnie.
Skoro czytasz ten artykuł, zapewne masz dług, który Ci ciąży - albo miałeś i nadal o nim pamiętasz.
Piszecie w e-mailach z prośba o konkrety nt.
Jest wtorek, 19 lutego 2008.
Twój główny produkt musi mieć te 2 z 3 cech Platynowego Produktu, aby Twój biznes mógł wystartować i był zyskowny.
Strategia Platynowego Produktu jest wykorzystywana przez najbardziej zyskowne firmy na świecie - Google, Apple i Microsoft.
Wszystkie pozostałe duże firmy, które nie generują zysków, albo mają wielkie straty, stosują inną strategię - np.