Pomagam małym i średnim przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż i zbudować biznes marzeń. Robię to, ponieważ wierzę, że źródłem wszystkich istotnych…
IBM, TVN, CNEB - jakie zasady rządzą skrótowcami? Jak tworzyć marki z monogramów? Czy monogram/skrótowiec to doby pomysł na nazwę produktu, firmy lub serwisu www?
Jak zacząć zarabiać na wiedzy? Oto 10 konkretnych kroków
Nie ważne ile bym nie zarobił, zawsze zadawałem sobie pytanie: Czy ja osiągnąłem sukces? Ile muszę zarobić, aby uznać, że osiągnąłem sukces?
Pojawił się ciekawy komentarz do mojego ostatniego artykułu o dotacjach 8.1 i tych z Urzędu Pracy. Postanowiłem nieco zmienić swoją propozycję...
Pisanie tego artykułu przychodzi mi z trudem, bo jestem rodowitym gdańszczaninem (choć moje i Agnieszki serce należy też do Sopotu).
Albo: "Od e-booka, przez 444 tysięcy do biznesu marzeń"
Kto i dlaczego zarabia najwięcej na wiedzy?
W tym artykule pokażę Ci najważniejszą tajemnicę budowania kolosalnych wyników.
W świecie Open Source doskonale znana jest teoria Katedry i Bazaru.
Na początku października zeszłego roku otrzymałem kolejny e-mail przekonujący mnie do tego, żebym w ofercie CNEB podarował sobie "lanie wody". Postanowiłem sprawdzić, ile sensu jest w tej radzie.
Copywriting jest niezwykle ważnym elementem sukcesu każdej firmy.
Czy oglądałeś albo wiesz cokolwiek o serialu „Lost” czyli „Zagubieni”?
Generalnie nie da się opowiedzieć historii tego serialu, bo jest tak zamotany, że do końca nie wiadomo o co chodzi… W największym skrócie na nie do końca zwykłej wyspie rozbił się samolot.
Bądźmy szczerzy, ludzie oceniają książkę po okładce.
Jestem zaniepokojony. Zaniepokojony tym, co zaraz zrobię i ewnetualnymi konsekwencjami. Z drugiej strony czuję dziwny spokój. Paradoks?