WADY:
Pracochłonna i długotrwała metoda zdobywania ruchu. Duże i trwałe efekty zobaczysz po kilku miesiącach.ÂZALETY:
Za nic nie płacisz z góry bo ruch masz za darmo albo za prowizję od sprzedaży. Ale za to taki ruch jest stabilny i wymaga mniej pracy przy zarządzaniu nim... chociaż na dłuższą metę NIE jest on automatyczny. Żaden nie jest.ÂJa od zawsze stosowałem to podejście.
WADY:Â
Kosztuje. Musisz wyłożyć pieniądze, nawet jeśli nie będzie efektu. Wymaga codziennego monitorowania i poprawiania. Równie pracochłonny, ale w inny sposób - mniej tworzysz, więcej zarządzasz.ÂZALETY:
Szybsze efekty - początkujący może potrzebować tylko kilku tygodnii, aby się w całości wdrożyć. Zależy w większym stopniu od nas, możemy go generować wtedy, kiedy jest nam potrzebny. Skuteczniejszy przy tematach, których ludzie nie szukają aktywnie w wyszukiwarkach.ÂTo drugie podejście od zawsze stosuje Adrian Kołodziej, którego najnowszy kurs: "Strategie Ruchu" zdradza sekrety jego metod pozyskiwania ruchu za pieniądze w ogromnych ilościach.