Oczywiście to jest rynek USA, ale można wyciągnąć kilka wniosków:
większość osób nie korzysta z takich usług - duży rynek
większość jest zadowolona z takich usług
ale tylko 30% z pewnością to powtórzy, co może sugerować, że dla większość jest to coś nietypowego, albo na tyle drogiego, że decydują się na to z powodu wyjątkowych okazji.
Już z takiego prostego badania można sporo się dowiedzieć i ustalić kwestie do przetestowania w marketingu:
wielu trzeba przekonać, że to w ogóle ma sens
trzeba podreślać to, że mimo iż decyzja może wydawać się trudna, to potem prawie każdy jest zadowolony
trzeba uczyć ludzi, że takie usługi to coś normalnego i warto często z nich korzystać.
Taką ankietę Monika może powtórzyć na polskich konsumentach, a każdy z Was coś podobnego zrobić w swojej branży - wystarczy:
WuFoo.com
Reklama w Facebook ustawiona na Waszą grupę docelową.