Pisanie artykułów do lokalnych mediów

poniedziałek, 25 czerwiec 07, 12:00

Większość przedsiębiorców wysyła tzw. informacje prasowe do dziennikarzy, czyli informacje, jacy to jesteśmy wspaniali i co fajnego zrobiliśmy. To jest błąd.

Większość przedsiębiorców, którzy wysyłają tzw. informacje prasowe do dziennikarzy, czyli informacje, jacy to jesteśmy wspaniali i co fajnego zrobiliśmy, sądzi, że dziennikarze mają taki ogrom informacji, że nie wiedzą, z czego wybierać i dlatego nigdy nie wybierają ich informacji prasowych.

To tak nie działa.

Dziennikarze nie mają ciekawych materiałów do zamieszczenia w gazecie, tylko masę reklam i informacji prasowych, które chwalą dane firmy.

Możesz spróbować zamiast informacji prasowej wysłać artykuł i tylko się podpisać na dole: imię, nazwisko, nazwa firmy albo adres strony WWW. Jeżeli taki artykuł będzie ciekawy, to jest większa szansa, że go opublikują albo będzie on wstępem do innego artykułu napisanego przez dziennikarza.

Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 300 czytelników