Właśnie skończyłem pisać ofertę i czuję, że niewiele mogę zmienić mimo iż zajęło mi to tylko kilka godzin. Nawet nie czuję zmęczenia a jest środek nocy ;)
Jestem tak tym wszystkim podniecony, że ofertę od razu pisałem w edytorze opisu kursu w Ekademii . Kurs zaraz będzie w sprzedaży na stronie http://www.ekademia.pl/serwis/internetowymilioner.
Przyznam bez bicia, że nie mam trochę pomysłu, jak to wszystko sformatować, więc zdecydowałem się na Courier - wygląda najlepiej biorąc pod uwagę planowany czarny nagłówek - probówałem na Ekademii zrobić czarne tło, ale miałbym trochę za dużo roboty ze stylami, żeby wszystko jakoś wyglądało.
Jestem pewien co do ceny - wszystko sobie przeliczyłem. Potrzebuję minimalnie 20 osób, aby mi się to opłacało, chociaż liczę na 30. Cena jest bardzo dostępna, bo zależy mi bardziej na sukcesie niż na dużym zarobku - gdy się uda, będzie czas na ew. zmianę ceny ;).
Drogi, Przyszły Milionerze,
Jeśli w Twojej głowi tli się idea własnego, małego biznesu, lub jeśli zacząłeś już go tworzyć z niezadowalającymi Cię do końca rezultatami, oferuję Ci moją pomoc.
Nauczę Cię, osobiście pokażę i postaram się, abyś stworzył mały e-biznes który:
Pokażę Ci, jak to osiągnąć posiadając minimalne środki finansowe... ale wymagam PASJI, ZAANGAŻOWANIA i CZASU, Jeśli nie masz tych 3 rzeczy - nie czytaj dalej.
Osiągniemy wspomniane cele w trakcie 6 miesięcy trwania programu za pomocą:
Szkolenia i konsultacje online będziemy nagrywać i udostępniać w ciągu kilku dni, abyś mógł się z nimi ponownie zapoznać albo dowiedzieć się o czym była mowa, jeśli nie będziesz mógł się pojawić w Trójmieście albo na konsultacjach.
Ponieważ mi się udało, a ja zaczynałem swój e-biznes:
W ciągu ostatnich 7 lat popełniłem tyle głupich błędów i przetestowałem tyle nietrafionych pomysłów, że gdybym cofnął się z moją obecną wiedzą i doświadczeniem do roku 2000, byłbym dzisiaj bardzo bogaty.
Żeby osiągnąć niezależność i stabilność finansową na bardzo przyzwoitym poziomie nie trzeba nawet robić nic skomplikowanego. Wystarczy robić to, co działa i nie popełniać typowych błędów.
Podsumowując - będziesz musiał się bardzo postarać, aby zrobić to, co będziesz robił podczas programu, zdobyć wiedzę, jaką zdobędziesz i nie osiągnąć sukcesu.
Mimo iż dołożę wszelkich starań, abyś osiągnął sukces, nie będę Twoją niańką. Obowiązywać będą następujące zasady:
Sądzę, że uczciwie stawiam sprawę.
Zróbmy małe podliczenie:
Standardowa cena
Wartość
6 jednodniowych szkoleń w Trójmieście
6 x 597 zł
3582 zł
6 dwugodzinnych konferencji on-line
6 x 97 zł
582 zł
6 specjalnie przygotowanych pakietów wiedzy
6 x 37 zł
222 zł
Kilkanaście specjalnie przygotowanych zadań
397 zł
397 zł
6 miesięcy dostępu do zamkniętego forum
97 zł
97 zł
RAZEM
4880 zł
Dorzućmy do tego bonusy:
BONUS
Dodatkowy opis
Wartość
Nieograniczony czasowo dostęp do zasobów CNEB.pl i Merytorium.pl - rosnącej codziennie bazy 12.000 stron A4 wiedzy o e-biznesie.
Nie ma w Polsce drugiego serwisu z tak ogromną bazą PRAKTYCZNIEJ wiedzy dla MAŁEGO E-BIZNESU. Są serwisy dla dużych firm, są serwisy teoretyczne, ale CNEB i MERYTORIUM są jedyne.
127 zł
Książka "CzasNaE-Biznes" - pierwsze drukowane polskie kompedium wiedzy o e-biznesie
W 6 miesięcy sprzedano ponad 5000 egzemplarzy tej książki, co w tej tematyce jest wyjątkowo rzadkie.
Żadna inna książka związana z tematyką Internetową nie otrzymała tylu pozytywnych rekomendacji - zobacz.
47 zł
RAZEM
174 zł
Czy to będzie 5054 zł? Nie. Będzie ZNACZNIE MNIEJ. Zanim jednak powiem Ci ile, chcę Ci coś obiecać:
Nie mam potrzeby ani ochoty szkolić kogokolwiek, kto nie jest zadowolony, nie wierzy w program lub nie ma czasu potraktować go poważnie. Jeśli przypadkiem zauważysz, że kwalifikujesz się do którejś z tych kategorii, po prostu powiedz mi w 1 miesiącu trwania programu, a ja zwrócę Ci pieniądze.
OK. Więc....
Tylko do 31 stycznia 2008 włącznie
5054 997 zł
Od 1 lutego do 14 lutego włącznie
1297 zł
Od 15 lutego do 1 marca włącznie
1497 zł
Oto jedna z wielu lekcji, jakie poznasz podczas programu: Znaj swojego klienta.
Od samego początku budowałem swój e-biznes pomagając stworzyć lub rozwijać małe e-biznesy. Dzięki temu zbudowałem wielotysięczną listę klientów i kilkudziesięcio tysięczną listę potencjalnych klientów. W zdecydowanej większości są to właściciele lub przyszli właściciele małych e-biznesów, a nie np. menadżerowie z dużych firm.
Zachłyśnięty sukcesem kilka lat temu zacząłem promować wśród swoich klientów usługi szkoleniowe w cenie standardowej dla szkoleń menadżerskich opłacalnych zwykle przez korporacje. Cena ta była kilkukrotnie wyższa niż ta, jaką skłonni byli płacić moi rzeczywiści klienci. Poniosłem klęskę.
Gdy zdałem sobie z tego sprawę i zaoferowałem klientom takie ceny, jakie skłonni byli zapłacić, nagle okazało się, że szkolenia sprzedają się przed czasem, klienci są zadowoleni, a ja mniej zmęczony i z na koniec dnia z większym zyskiem.
GWARANTUJĘ SUKCES... jeśli weźmiesz udział.
redaktor CzasNaE-Biznes,
właściciel Ekademia.pl
więcej o moim doświadczeniu.