Czym mogę się zająć, aby wyjść na swoje? [podcast]

poniedziałek, 21 wrzesień 09, 03:00

Pytanie z cyklu "100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego".

Można zająć się pośrednictwem – marketingiem wszelkiego rodzaju cudzych produktów i usług poprzez programy partnerskie lub układy bezpośrednie z producentami, właścicielami produktów. Tego typu działalność wymaga bardzo niskich nakładów, czasami ograniczających się do kupienia domeny i stworzenia serwisu www, który będzie promował dany produkt.  Jeżeli ktoś zaczyna od zera, to ja widzę dla niego dwie drogi. Albo pośrednictwo, ale zdecydowanie nie rejestrowanie wszystkich programów partnerskich i umieszczenie na swojej stronie kilkudziesięciu różnych produktów, tylko skupienie się na promocji kilku produktów, tych najbardziej rentownych dla nas – przy odpowiedniej cenie i prowizji, w sposób przemyślany i ciągły. Trzeba przygotować teksty na temat danych produktów, omawiające, opisujące, recenzujące i dopiero wtedy można sprzedać taki produkt. Nie na zasadzie pisania o e-biznesie i wrzucania stu linków do e-booków, bo to nie jest dobra strategia jeżeli chcemy więcej pieniędzy zarabiać. Inna opcja to dogadanie się z serwisem, który uważamy, że słabo robi marketing, a my mu zrobimy tę stronę lepiej. W zamian za każdy kontakt z klientem będzie nam płacił prowizję lub stałą kwotę. Kolejna rzecz to zajęcie się odpłatnym przekazywaniem wiedzy. Przygotowanie jakiegoś produktu w oparciu o nasze doświadczenie lub w oparciu o analizy i streszczenia materiałów z wielu źródeł. Na początek najlepiej niedrogiego dla naszej grupy docelowej, budowanie swojej marki, robienie kolejnych coraz droższych produktów albo tak samo tanich. To jest podstawowa strategia biznesowa.
Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 97 725 czytelników