Jak zdobyć temat i uczestników na darmową konferencję on-line?

czwartek, 3 kwiecień 08, 12:25

Darmowe konferencje on-line, takie jak Radio CNEB, mają wiele zalet. Powinni zainteresować się nimi wszyscy, którzy chcą zarabiać na wiedzy (e-booki, serwisy, szkolenia, konsultacje) oraz inni, którzy

Darmowe konferencje on-line, takie jak Radio CNEB, mają wiele zalet. Powinni zainteresować się nimi wszyscy, którzy chcą zarabiać na wiedzy (e-booki, serwisy, szkolenia, konsultacje) oraz inni, którzy chcą wykorzystać w biznesie strategię ekspercką (zobacz: http://www.cneb.pl/a/strategia_ekspercka.html).

Korzyści

Darmowe konferencje:
  1. Pozwalają pokazać w interesujący sposób naszą wiedzę i się tym samym wypromować,
  2. Pozwalają poznać oczekiwania i problemy klientów,
  3. Pozwalają wygenerować tematy na artykuły czy kolejne produkty (pytania uczestników),
  4. Są doskonałym narzędziem przedsprzedażowym - możemy przekazać część wiedzy, którą sprzedajemy,
  5. Pozwalają stworzyć produkt - wiele nagranych audycji Radio CNEB sprzedaję jako kursy internetowe na Ekademia.pl

Temat i promocja

OK. Wiemy, że darmowe konferencje to dobry pomysł. Ale jak wybrać ciekawy temat i zdobyć zainteresowanie potencjalnych klientów?

Jest wiele sposobów w tym jeden wyjątkowo prosty.
  1. Znajdź serwis, który posiada już Twoją grupę docelową i odniósł sukces w swoim temacie. Najlepiej, jeśli nie będzie to Twój bezpośredni konkurent.
  2. Skontaktuj się z autorem tego serwisu i powiedz mu, że chcesz z nim przeprowadzić wywiad na żywo na temat jego serwisu i jego sukcesu/ jego doświadczeń.
  3. Gdy się zgodzi, poproś aby powiadomił swoich odwiedzających / osoby na jego liście adresowej o tym wywiadzie.
  4. Argumentuj obie prośby tym, że pomożesz mu sprzedać jego produkty / usługi.
I to wszystko. Masz ciekawy temat - ciekawy dla uczestników, bo lubią serwis, o którym będziecie rozmawiać i dla rozmówcy, bo rozmowa będzie o nim. Masz promocję, bo w interesie rozmówcy będzie wypromowanie wywiadu.

Technologia

Instrukcje, jak technicznie przeprowadzić taką konferencję znajdziesz w poniższych ćwiczeniach do szkolenia "Obrzydliwie Bogaty dzięki lenistwu..."

  1. http://netcoaching.webhandel.pl/ob1/ShoutcastDSP.swf
  2. http://netcoaching.webhandel.pl/ob1/AudioRecorderForFree.swf
  3. http://netcoaching.webhandel.pl/ob1/EkademiaKonferencja.swf

Aby technologicznie taki wywiad był możliwy, masz 2 opcje:
  1. Rozmowa przez telefon w trybie głośnomówiącym i przystawienie go do głośnika komputerowego.
  2. Rozmowa przez Skype na głośnikach tak, aby mikrofon słyszał i Ciebie i Twojego rozmówcę - poproś aby rozmówca słuchał na słuchawkach.
Jeśli masz słabą kartę muzyczną (nie potrafiącą nagrywać na 2 programach jednocześnie), możliwe że będziesz potrzebował osobnego komputera do Skype i osobnego do nadawani rozmowy.

Oczywiście wywiad powinieneś nagrać i opublikować go w całości lub fragmentach na swojej stronie i swojej liście adresowej.

Powinieneś też uczestników konferencji zaprosić na Twoją listę adresową. Jeśli konferencję zorganizowałeś przez Ekademię, będziesz mógł do wszystkich wysłać mailing po prostu dodają nowy temat do Forum aktualności kursu, w ramach którego odbyła się konferencja - Ekademia sama wyśle treść tego tematu do wszystkich osób, które zapisały się na kurs (konferencję).
Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 146 czytelników