Jaki rodzaj e-biznesu charakteryzuje się niewielką konkurencją, sporą potencjalną klientelą, rozsądnymi kosztami wejścia? [podcast]

niedziela, 15 listopad 09, 00:00

Pytanie z cyklu "100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego".

Najlepsze tego typu biznesy to są biznesy sprzedające wiedzę. Bariera wejścia jest bardzo niska, a jeżeli chodzi o klientelę, która będzie kupowała produkty, to jest bardzo wiele nisz. Trzeba je znaleźć, można wykorzystać Google AdWords i jego Key Word Tool pozwalające przeanalizować rynek pod kątem wyszukiwania nisz, w których jest duże zainteresowanie i mało reklamodawców. Z drugiej strony, jeżeli jest mała konkurencja może to oznaczać, że nikt nie kupuje. Czasami mądrzejsze jest wejście w rynek konkurencyjny i zabranie jego niewielkiego fragmentu. Trzeba to bardzo umiejętnie zrobić, czasami pozwala to stworzyć biznes stabilny ii rozwojowy na wiele lat, a czasami jest to walka z wiatrakami.
Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 357 czytelników