E-book to na zachodzie jeden z najlepiej sprzeających się produktów. Należący do grupy prodkutów informacyjnych jest w samym centrum zaiteresowania społeczności internetowej...
UWAGA: tematyka książki musi być dość szczegółowa i odkrywać sekrety. Ogólną wiedzę można zdobyć za darmo z sieci. Pamiętaj, że zwykłych publikacji są setki.
Jeśli książka osiągnęła sukces (powiedzmy 500 sprzedanych egzemplarzy) zabierz się za napisanie czegoś dla klientów bardziej zaawansowanych - następny stopień wtajemniczenia. Swoją kampanię skieruj w 95% do osób, które kupiły poprzednią pozycję. Nie jest żadną tajemnicą, wręcz przeciwnie - jest to reguła, że łatwiej przekonać zadowolonego klienta do powtórnego kupna, niż osobę nową, nie znającą Twojego produktu. Warto więc zachować adresy e-mail klientów, nawet jeśli nie planujesz jeszcze nowej książki.