Pytanie z cyklu "100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego"
Najłatwiej docierając do osób, które są zainteresowanie taką współpraca, a nie zachęcanie ludzi do takiej współpracy. Osób zainteresowanych jest wystarczająco dużo. Częstym błędem jest skupianie się na osobach, które nie chcą pracować w MLM. Łatwiej jest zarobić na osobach, które chcą w ten sposób zarabiać.
Kolejną rzeczą jest pokazanie im dowodu, że to działa. Albo nasz własny dowód albo dowód naszego sponsora. A jeżeli nasz sponsor nie ma takiego dowodu, to może to oznaczać, że jesteśmy w biznesie, który niekoniecznie musi działać. Chodzi o pokazanie swoim życiem, że rzeczywiście funkcjonujemy w ten sposób. Jeżeli chcemy być skuteczni, to musimy pokazywać, że rzeczywiście wierzymy w produkt i traktujemy to poważnie.
Na ile ja się znam na MLM, to wiem, że podstawą ich skuteczności jest konsumpcja, a nie tylko sponsorowanie nowych członków. Lepiej jest mieć nowych członków, którzy konsumują produkty niż dużo członków, którzy próbują jeszcze więcej nowych członków zdobyć. Pułapką MLM jest rozbudowanie sieci zanim będzie jakaś konsumpcja.