Pytanie z cyklu "100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego"

Jakie korzyści oprócz bazy użytkowników, do której można wysyłać materiały marketingowe, przekierowywać ich na strony www,  wysyłać treści reklamowe, zachęcać do wzięcia udziału w różnego rodzaju badaniach i ankietach można mieć z posiadania newslettera? Budowanie miana eksperta, budowanie marki to też jest dodatkowa korzyść z posiadania listy użytkowników, można sprzedawać mailingi do tej bazy adresowej, a więc zarabiać na niej. To co jest w pytaniu to tak naprawdę pozwala zrobić ogromny biznes. Ja bym zadał pytanie osobie, która zadała powyższe pytanie, czy wykorzystuje choćby w połowie możliwości, które tutaj wymieniła, zanim się zacznie zastanawiać nad czymś kolejnym.  
Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 97 704 czytelników